Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterowanie nawiewami w climatronicu.

Artur Jurkiewicz 02 Lis 2006 12:41 4353 6
  • #1 02 Lis 2006 12:41
    Artur Jurkiewicz
    Poziom 14  

    Mam w warsztacie audi A6 1996 narazie czeka na swoją kolejkę. Ma problem ze sterowaniem nawiewami a mianowicie nawiew obecnie tylko dmucha centralnie a nie ma nawiewu na szybę ani na nogi. Zastanawiam się czy w/w model ma uszkodzony sterownik nawiewów czy nie wychodzi sterowanie z modułu climatronica . Klient mówi że czasami po przejechaniu przez dziurę załapywało. Może któryś z kolegów spotkał się z takim przypadkiem?

    0 6
  • Pomocny post
    #2 02 Lis 2006 12:52
    ANDRZEJ R
    Poziom 17  

    przewaznie szwankuje silnki krokowy , motoreduktor (jak zwal tak zwal) i mechanicznie- zebatka na nim lub na klapie

    0
  • #3 02 Lis 2006 13:05
    Artur Jurkiewicz
    Poziom 14  

    Czy ten element jest drogi?

    0
  • #4 02 Lis 2006 18:50
    rysiek 735
    Poziom 13  

    witam
    podobnie mialem w swojej a6 przyczym jeszcze migal lekko klimatronik okazalo sie ze uszkodzona byla koncowka mocy ster. silniczkiem a przyczyna byl uszkodzony wlasnie ten silniczek.
    uzywka na gieldzie kosztowala 80 zl (za napr climatrosika 200zl)

    0
  • #5 02 Lis 2006 19:25
    Artur Jurkiewicz
    Poziom 14  

    Jak się do tego dobrać bo połowa konsoli rozebrana a silniczka sterującego nie widać?

    0
  • #6 03 Lis 2006 13:11
    Artur Jurkiewicz
    Poziom 14  

    Znalazłem sterowanie nadmuchami ale rozkęciłem prawie cały panel środkowy i faktycznie silniczek sterujący ani drgnie. Zamówiłem częć zobaczymy jak przyjdzie. Ostrzegam wszystkich majsterkowiczów że wymiana takiego elementu nie jest łatwa.

    1
  • #7 03 Lis 2006 20:12
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    Pierwsze, co się robi to czyści te silniczki, bo lubią mieć zwarcie na komutatorze. Po umyciu pracują następne kilka lat.
    Druga sprawa to zimne luty w sterowniku przy wtyczkach.
    To są najczęstsze przypadki.
    Potem można sie pokusić, że coś się upala itd.
    Co do wymontowania, to i owszem nie jest to najłatwiejszy dostęp, ale nawet w domu da radę ;)

    0