Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw Sharan 97r automat!! szarpie

Franczesko 19 Lip 2003 17:48 6766 6
  • #1 19 Lip 2003 17:48
    Franczesko
    Poziom 10  

    Podczas bardzo spokojnej jazdy(podczas przejazdu przez wioski-60-70/h)przy ok 1800 obr. czuje szerpanie przez 2-3 sek i przerwa 0k.8-10 sek.i znowu .Podczas bardzo delikatnego dodawania gazu również to samo-szarpanie!Ale gdy tylko zdejme noge z gazu,albo pożądnie dodam gazu to wszystko jest OK.JEST TO AUTOMAT -4 BIEGI,SILNIK 1,9 TDI 110 KM. BARDZO PROSZE O POMOC-RADE,JAKĄŚ INFORMACJE.

  • #2 19 Lip 2003 23:13
    zair
    Poziom 14  

    Na dzien dobry sprawdz poziom oleju w Skrzyni aut. Olej sprawdza się na uruchomionym silniku, najczęsciej w położeniu dzwigni w pozycji park za pomocą bagnetu do tego przeznaczonego. Olej poniżej minimum może powodować taki objaw. Sprawdz to, to powiem Ci co dalej. Poziom oleju zależy od temperatury. Na goracym silniku ma byc w okolicach końca skali max. na bagnecie, chba ze jest tam podziałka temperatur.

  • #3 19 Lip 2003 23:38
    Franczesko
    Poziom 10  

    Wprawdzie przejechałem 18 tyś km.od wymiany oleju i filtra(oczywiscie po 60 tyś)i są to orginały ,ale kto wie-od razu w poniedziałek jade i sprawdze.Całkiem możliwe że tak własnie jest(za mało oleju)Puki co naprawde duże dzięki!

  • #4 20 Lip 2003 00:05
    Janek Bień
    Poziom 17  

    witam ja posiadam vw passat 2.0 z automatem
    typ skrzyni to 096
    gdy go kupilem tez troche mi szarpal podczas zmiany biegów
    najwyrazniej mozna to bylo odczuc przy zmianie z 3-4
    a gdy jechalem ostro tozn max moc
    sterownik skrzyni wchodzil w tryb awaryjny czyki tylko wsteczny i 3 bieg
    przyczyna okazal sie zawor modulacyjny cisnienia
    ktory naprawilem poprzez rozebranie go i wyczyszczenie w benz. ekstrak.
    po ponownym zlozeniu go i zamontowaniu skrzynia chodzi perfekcyjnie
    nie czuc zmiany biegu tylko widac jak obroty silnika sie zmieniaja
    i dziala to juz mi 3 lata
    zaworek ten jest teoretycznie nie rozbieralny i nie naprawialny ale jak sie pokombinuje to polak da rady
    proponuje na wstepie odczytac kod usterki ze sterownika
    to moze tez byc sprawa uszkopdzenia konwertera
    lub plyty sterowania lub ktoregos z elektrozaworow sterujacych

  • #5 21 Lip 2003 18:06
    Franczesko
    Poziom 10  

    Byłem u mojego mechanika i stwierdził że żadnego bagnetu niema,jest tylko taki odpowietrznik,ale bez podziałki i skali! W Seacie w alhambrze (w serwisie)stwierdzili że do nowego wchodzi 5,3 litra ,a podczas eksploatacji to około 3 litrów.Nic nie wiedzą o miarce,bagnecie itp.Podczas zmian oleju,to ilość oleju była mierzona i było wlewane tyle samo tj.ok3 l. Natomiast facet od skrzyń aut.powiedział że to raczej zawór przepływu oleju(czy to jest ten zawór modulacyjny)i że dostac się do niego można odkręcając miske.
    REASUMUJĄC-poziom oleju OK,jade wymontowac ten zawór przepływu oleju i spróbuje go przeczyścić w benzynie ekstrakcyjnej.
    DZIEKUJE I CZEKAM NA POMYSŁY CO DO MOJEJ SKRZYNI AUT.
    POZDRAWIAM.MIREK K Z BYDGOSZCZY

  • #6 27 Lis 2007 21:22
    lajkonic
    Poziom 16  

    mam od niedawna sharana 2.0 automat i nikt /nawet serwis/ nie powiedzial jak wymienic olej w skrzyni ,po za tym, ze ok 3,3 l; doszedlem sam ,otoz jest brak miarki, ale na wlewie /kroccu/ jest w polowie dlugosci prostopadla ' blaszka " i to jest max poziom ro zgrzanego oleju ......

  • #7 28 Lis 2007 11:01
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    Do sprawdzania poziomu oleju są szabelki w serwisie.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME