Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kto potrafi? CDX-f7500, nie chce działać wyświetlacz.

08 Lis 2006 02:23 1779 11
  • Poziom 10  
    Witam serdecznie, weteranów tego forum. Nie jestem tu częstym bywalcem i nie znam się dość dobrze na elektronice.
    W związku z tym mam ogromną prośbe.
    Problem mój polega na tym, iż kupiłem panel do radia Sony CDX-f7500 z modelu podobnego :CDX-F-7750.
    Po włożeniu panelu i wielokrotnym resecie, nie chce działać wyświetlacz.
    Wszystkie przyciski pracują radio gra , ale jest ciemno. Podświetlenie przycisków też nie świeci. Przeczytałem kilka postów i dowiedziałem się, że winę za to mi. ponosi tranzystor kluczujący itp. Dla bliższej informacji napiszę, że panel jest nowy, a radio na bank grało do ostatnich minut zanim ktoś przywłaszczył sobie mój stary, orginalny panel.
    Być może sądzę że na taśmie coś pozmieniali. Schemat radia ściągłem, lecz jest to dla mnie czarna magia. PROSZĘ O POMOC. Może ktoś z okolic KATOWIC jest w stanie temu zaradzić. Mam nadzieję że znajdzie się grono uczynnych ludzi, a kasa za panel nie pójdzie w błoto.Pozdrawiam Jarek.:cry:
  • Spec od car audio
    I znając życie zamienione jest miejscami SEL z SOURCE. Nie wiem w czym jest rzecz ale te panele zamiennie nie bardzo chcą pasować a jest tak zrobionych zestawów już kilka na rynku.
  • Moderator
    Sprawdź u tego, kto Ci sprzedał sam panel. Może ukradł całe radio? Ale uważaj: będzie wiedział komu sprzedaje ;-)
  • Poziom 10  
    Panel sprzedał gość z innego miasta.Pewnie miał ten sam problem co ja.

Dodano po 7 [minuty]:

CZY KTOŚ Z CZYTAJĄCYCH TEN POST przypadkiem wie co można z tym fantem zrobić.Może jakieś ? wskazówki lub propozycje , które przekazałbym oddając radio majsterkowiczowi.PROSZĘ O WYPOWIEDZI
  • Poziom 43