Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane 1.4 KAT 1996rok- czyżby immobilajzer?

bozio 08 Lis 2006 11:34 8097 22
  • #1 08 Lis 2006 11:34
    bozio
    Poziom 22  

    Witam, znajomej padł prawdopodobnie immobilajzer. Sprawa wygląda tak że nie można odpalić samochodu za żadne skarby (kręci i na chile odpali i gaśnie - tak ją zrozumiałem w rozmowie tel.). Zmieniła baterie w pilocie i to samo. Pilot wygląda tak że ma jeden guzik w kształcie jajka, pilot cały gumowy (kształt na zdjęciu). Pytanie czy można coś jej poradzić? Tylko za wyjątkiem jazdy do serwisu bo powiedzieli jej 550zł i niestety jej ręce opadły...


    POZDRAWIAM.

  • #2 08 Lis 2006 19:55
    Ewid2000
    Poziom 11  

    Myślę, że kluczyk stracił kontakt z immobilajzerem i wymaga ponownego zakodowania. Problem to znajomość kodu i metody wpisania. To mają nniestety serwisy lub elektronicy samochodowi wpisujący wszystko od nowa.

  • #4 09 Lis 2006 09:10
    elektronika5
    Poziom 15  

    Czy zamyka i otwiera zamek?
    Czy dioda na desce mruga a po zapłonie gaśnie?
    Jeżeli tak to przyczyną raczej nie będzie immo.

    Jeżeli byłby uszkodzony immobiliser to nawet na chwilę by nie odpalił.

    Pozdrawiam

  • #5 09 Lis 2006 15:19
    bozio
    Poziom 22  

    elektronika5 napisał:
    Czy zamyka i otwiera zamek?
    Czy dioda na desce mruga a po zapłonie gaśnie?
    Jeżeli tak to przyczyną raczej nie będzie immo.

    Jeżeli byłby uszkodzony immobiliser to nawet na chwilę by nie odpalił.

    Pozdrawiam


    Ups...niestety tego nie wiem ale nieomieszkam zapytać i napisać dokładnie to o co pytałeś.

    Po pierwsze samochód kręci - Niezapala

    Czy zamyka i otwiera zamek? - Odp.: NIE,
    Czy dioda na desce mruga a po zapłonie gaśnie? - Odp.: Dioda miga po przekręceniu stacyjnik zwiększa częstotliwość migania ale nie gaśnie (jak było dorze, czyli auto paliło dioda gasła).


    POZDRAWIAM.

  • #6 10 Lis 2006 11:18
    elektronika5
    Poziom 15  

    Proponuję wyłączyć immo w sterowniku pracy silnika
    koszt z emulatorem 300 zł.
    Diodę na desce zakleić.
    Dorobić ewentualnie piloty uniwersalne do zamykania,otwierania
    koszt około 150zł. z montażem.

    Pozdrawiam

  • #7 10 Lis 2006 15:31
    williams
    Poziom 30  

    kolega miał podobny problem,zasadniczo taki sam problem,przyczyną był zimny lut na diodzie w kluczyku. chyba nie musze nic dalej pisac...

  • #8 10 Lis 2006 17:30
    bozio
    Poziom 22  

    elektronika5 napisał:
    Proponuję wyłączyć immo w sterowniku pracy silnika
    koszt z emulatorem 300 zł.
    Diodę na desce zakleić.
    Dorobić ewentualnie piloty uniwersalne do zamykania,otwierania
    koszt około 150zł. z montażem.

    Pozdrawiam


    Nielźle...tylko że do Barlinka wcholere kilometów a laweta też kosztuje.

    :arrow: williams...nie musisz warto sprawdzić. Może po za jedną rzeczą czy dioda w pilocie sygnalizowała działanie czy nie :?: No chyba że mowisz o przerwie na niej...


    POZDRAWIAM.

  • #9 10 Lis 2006 19:29
    williams
    Poziom 30  

    ...zimny lut na diodzie... czyli... dioda sprawna wystarczyła lutownica,cyna,troche kalafoni i gites. ps:napisz gdzie był błąd jak już odpali.

  • #11 11 Lis 2006 12:27
    bozio
    Poziom 22  

    roman518 napisał:
    procedura wprowadzania kodu awaryjnego w megane ------ może ci to pomoże?



    Z kąd ten kod awaryjny mam wziąść :?: Gdzie to jest zapisane lub w czym szukać :?:


    POZDRAWIAM.

  • #12 11 Lis 2006 17:57
    krbl
    Poziom 17  

    o i będzie kłopot.
    rozbierz kluczyk i spisz numerki jakie tam znajdziesz.
    może ktoś się zlituje i policzy kod.
    ale czy za darmo to nie wiem.

    albo servis trzeba podać nr nadwozia.
    albo dobry zakład zajmujący się tą tematyką.

  • #13 11 Lis 2006 17:57
    jerk
    Poziom 10  

    Kod mozna znalezc w dokumentacji auta pod zdrapka Jesli go brak w papierach to moze pomoc tylko aso . Kod w aso kosztuje roznie ale przewaznie okolo 50zl Dla pocieszenia dodam ze niektore aso daja kod za darmo.Trzeba tylko pokazac im dowod osobisty i dowod rejestracyjny

    Pozdrawiam.

  • #14 11 Lis 2006 21:42
    elektronika5
    Poziom 15  

    A jak już nic nie będzie w stanie Ci pomóc w odpaleniu tego auta to
    przyślij sterownik pracy silnika i odpłatnie usunę immo.

    Pozdrawiam

  • #15 12 Lis 2006 00:38
    bozio
    Poziom 22  

    :arrow: krbl: Kłopot to już jest :D, cieszy mnie tylko to , że ja nie jeżdże Reno. Czyli muerek ze scalaczka zapewne. Za pieniędze czy nie ważne żeby ktoś pomógł.

    :arrow: jerk: Czy cena jest sprawdzona, może sam korzystałeś :?: O co kąkretnie mam zapytać właściciele - książke serwisową czy ma, czy coś innego...

    :arrow: elektronika5: Jeśli nie będzie innego wyjścia a właścicielka wyrazi chęć na wysyłki to dam znać.


    POZDRAWIAM.

  • #16 12 Lis 2006 01:21
    vymiathatch
    Poziom 31  

    Przeciez autka nie musisz brac na lawete mozesz jechac nim na kolach. Zadzwon do serwisu podaj numer vin i dostaniesz kod startowy. Jak juz bedziesz go mial wstukaj wg procedury i auto odpali jesli jednak nie bedzie chcialo zlapac komunikacji ze sterownikiem to kluczyka nie dokodujesz. Na poczatek proponuje sprawdzic czy dioda nadawcza w pilocie dziala.

  • #17 12 Lis 2006 11:35
    bozio
    Poziom 22  

    vymiathatch napisał:
    wstukaj wg procedury


    Czy chodzi Ci o tę procedure powyżej, czy ona jest sprawdzona :?:

  • #18 12 Lis 2006 14:11
    krbl
    Poziom 17  

    procedury tej zamieszczonej nie ściągałem nie wiem jak jest.
    ale napewno dobra.

    daj te numerki z pilota
    wódkę prześlesz email :D

  • #19 12 Lis 2006 15:05
    autoel
    Poziom 25  

    Ja bym zaczął od obejrzenia wnętrza pilota, bardzo często obrywaja się nogi diodki nadawczej w druku.

  • #20 12 Lis 2006 19:44
    mateo027
    Poziom 25  

    A skad pomysl, ze kod jest w pilocie?? Dajcie mi cynk, bo kurna nie wiedzialem o tym, myslalem ze tylko z sieci Renault.net!!

  • #21 11 Lis 2007 21:23
    januzsek
    Poziom 9  

    musisz udać się do serwisu z dowodem osobistym i rejstracyjnym tam dostaniesz czterocyfrowy kod do odblokowania immobilajzera przekręcasz kluczyk dioda miga szybko na desce rozdzielczej naciskasz zamykanie centralnego w środku autka dioda zaczyna migać wolno czekasz aż wybije ci tyle razy jaką masz pierwszą cyfre kodu z serwisu i puszczasz przycisk następnie druga cyfra i trzecia i czwarta immobilajzer odblokowany ale po wyłączeniu silnika i po jakimś czasie znowu się zablokuje wtedy powtażasz czynnośc odblokowania awaryjnego zajedziesz do serwisu to odblokują go na stałe

  • #22 27 Sty 2010 21:02
    dzimi75
    Poziom 2  

    mama pytanie jest ktos na forum kto moze mi kod z mojego kluczyka wyliczyc numer kluczyka 99182 B91AG PILNE

    Moderowany przez Motronic:

    Nie liczymy kodów na forum, poza tym podane numery są złe, numer zaczyna się od literki S i 4 znaków.

  • #23 28 Sty 2010 16:04
    dzimi75
    Poziom 2  

    Juz mam zrobione w serwisie wpiął sie komputerem i był bład immobilajzera przestawił sie z 1 na 2 i to zrobił i pali juz bez problemu

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME