Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

INŻYNIEROWIE Pomocy, RADIO Sony CDX-F 7500

JarekG 08 Nov 2006 22:08 1488 2
    JarekG
    Level 11  
    Witam serdecznie, weteranów tego forum. Nie jestem tu częstym bywalcem i nie znam się dość dobrze na elektronice.
    W związku z tym mam ogromną prośbe.
    Problem mój polega na tym, iż kupiłem panel do korpusu radia Sony CDX-f7500 z modelu podobnego :CDX-F-7750.
    Po włożeniu panelu i wielokrotnym resecie, nie chce działać wyświetlacz.
    Wszystkie przyciski pracują radio gra , ale jest ciemno. Podświetlenie przycisków też nie świeci. Przeczytałem kilka postów i dowiedziałem się, że winę za to mi. ponosi tranzystor kluczujący itp. Dla bliższej informacji napiszę, że panel jest nowy, a radio na bank grało do ostatnich minut zanim ktoś przywłaszczył sobie mój stary, orginalny panel.
    Być może na taśmie coś pozmieniali. Schemat radia ściągłem, lecz jest to dla mnie czarna magia. PROSZĘ O POMOC. Może ktoś z okolic KATOWIC jest w stanie temu zaradzić. Mam nadzieję że znajdzie się grono uczynnych ludzi, a kasa za panel nie pójdzie w błoto.Pozdrawiam Jarek
    chomicki
    Level 21