Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Windows i licencja DELL. Czy mogę wgrać system na inny komputer?

09 Lis 2006 19:40 4668 8
  • Poziom 12  
    Witam
    Słuchajcie. Zamierzam kupić na allegro WINDOWSA XP Pro wesje OEM wraz komputerem DELL (stary grat aby się allegro nie czepiało). I z tym wiąże się moje pytanie. Czy tego windowsa na licencji OEM dla komputerów DELL mogę wgrać na mojego kompa??? Czy wystarczy jakiś element firmy Dell zamontowany w tym kompie nie della aby wszystko było legalnie??

    Pozdrawiam
    Dzięki z góry.
  • Użytkownik obserwowany
    co kupujesz komputer dell ,,strary grat...,,z systemem wgranym czy .nowiuski nie rozpakowany z licencją nie aktywowaną +nalepką +paragon+jaka sczesc z komputera np mysz czy pamiec z komputera dell.jesli to drugie to chyba mozna.
    ja kupilem drozszy nowy folia z mysza jak wyzej nie dla della ,XP aktywowalem bez problemu .i tez sie zastanawiam nad kupnem drugiego systemu do drugiego roboczego akurat do dell-a bo mam linukxa narazie.
    choc po kolei nie przelewa sie finasowo, zastanawiam sie a nie mam opini o partition megic 8.0 a nie chce zakladac nowego tematu.
  • Poziom 19  
    kolego polecam kupic xp home za 300zł i amsz wszystko oki a jak nie
    to tak jak ja

    win 2003 serwer 2000 profesional en

    wercje trial 30 dniowe kopia spod ghosta albo crack i mas zlegalna wersje

    która przywiozłes sobie z zagranicy
  • Poziom 12  
    Chodzi mi oto żę:
    Kupuję oryginalnego WINDOWSA XP PRO PL za 200zł dla komputerów DELL czy wersje OEM. A koleś z aby się do niego nie przypluło allegro dodaje do widnowsa starego kompa. Win jest nowy nie otwierany i posiada naklejkę nie naklejoną na tego kompa.

    Ja chcem kupić tego Windowsa. I teraz czy jak wgram tego wina na kompa składanego (nie firmy DELL) i nakleję na niego naklejkę to czy wszystko będzie legalnie. Bo miałem nawet pomysł aby wstawić do tego nie firmowego kompa jakąś część DELLA gdyby się ktoś plumkał.

    Tak można zrobić??
  • Poziom 17  
    Otoz poinformuje Cie ze nie bedzie to legalne. Masz w tym Win Xp napisane "Wylacznie do rozpowszechniania z nowymi komputerami Dell". Czyli ten system moze byc uzywany tylko z komputerem Dell. Tyle jesli chodzi o wykladnie interpretowana przez Microsoft.
  • Spec od komputerów
    Poza tym jak kupisz tego windowsa z tym gruchotem, to system bedzie legalny tylko na tym gruchocie.
  • Poziom 12  
    Ok. Dzięki wszystkim za odpowiedź. Chyba kupie Linuxa i będzie po kłopocie.
  • Użytkownik obserwowany
    daj wiecej kup home lub jeszcze lepiej profesjonal.spisz spokojniej .
    czas to pieniadz grupa ludzi pracuje nad tym abys mial wygode np; przy instalacji do twojego komputera nowych urzadzen.zakupujac ktorys masz wsparcie o tym wiele osob nie mysli.dwa dni stracilem na linux-e z konfiguracja jednego urzadzenia i jeszcze mysle nie to.
  • Poziom 12  
    W sumie też racja. Chyba win zostanie a kupie u znajomego win xp pro.
    Dzięki za praktyczną radę. Pozdrawiam. Kończe temat.