Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Computer ControlsComputer Controls
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Protel - jak otw. bez metalizacji

14 Nov 2006 07:26 942 5
  • Level 11  
    Witam,

    Jak w Protel'u narysować otwór, żeby potem przy produkcji nie był on metalizowany?

    Pozdrawiam,

    PS. A może to nie kwestia rysunku, tylko ustaleń z firmą wykonującą płytki?
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Level 22  
    to ma być otwór z padem wokół ?
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Level 11  
    Nie – po prostu otwór bez metalizacji.
  • Level 22  
    a spróbuj pad ustawić na zero a dziurę na zamierzony rozmiar
  • Level 33  
    yarpen2 wrote:
    a spróbuj pad ustawić na zero a dziurę na zamierzony rozmiar


    To nie poskutkuje, bo w firmie najpierw wierci się otwory, a potem robi metalizację, taki otwór trzeba później ponownie rozwiercić. Najlepiej uzgodnić to z późniejszym wykonawcą płytki.
  • Level 11  
    Ok. Dziękuję za informacje. Już wiem o co chodzi.

    Pozdrawiam,
pcbway logo