Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z autoryzowanym serwisem.

14 Lis 2006 21:13 792 1
  • Poziom 13  
    Koles zaniosl k700 z zacinajcym jogiem do serwisu na gwarancji. Telefon oddali nie wlaczajacy sie, ekspertyza seriwsu telefon zalany, oczywiscie dostal zdjecia i anulowanie gwarancji. Telefonik przyniosl do mnie, rzeczywiscie byly slady wilgoci, tylko ze to nie byla jego plyta glowna, gdyz postawilem fona i nawet nie mial polskiego menu i oczywiscie imei inny. Teraz telefon jest oki, ale czy autoryzowane serwisy sa wyrocznia i ich zdanie jest niepodwazalne, jak im udowodnic ze zrobili walka, przeciez moga sobie teraz stwierdzic ze sam sobie plyte wymienil.
  • Poziom 15  
    zrobil kilka bledów... jesli oddal telefon ktory sie wlacza powinien takiego odebrac, dwa powinien sobie sprawdzic imei *#06# i sprawdzic z tym co ma na zgloszeniu i gwarancji jesli sie wlacza, czesto po zawilgoceniu telefony mozna latwo sprawdzic podmieniajac baterie - wsadzajac sprawna - tyle to serwis moze zrobic. Kolejna sprawa... serwis oddajac telefon daje swoje pląby, wtedy mozna oddac telefon do serwisu glownego, crc, teleko i teraz jakis nowy powstal i oni przedstawia dokladna ekspertyze. Tylko piszesz ze imei inny... hmm... i teraz jak udowodnic ze to ten telefon... a naklejka zgadzala sie z imeiem na plycie? jesli nie to wysylasz taki telefon ktory ma plabe do centrum i piszesz o co comon. Wydaje mi sie ze przelutowanie joya sie nie udalo, wiec jakos sie ratowali. Bo z tego co mi wiadomo SE niepokrywa bledow punktow serwisowych. Ogolnie jestem przeciw aby punkty serwisowe takie cos odwalaly... rozumiem jakies tam male akcje, ale podmienienie plyty to juz przesada.