witam chodzi m konkretnie jak sprawdzic alternator wymontowany z samochodu
i nie chodzi mi o sprawdzenie wizualne,bo szczotki mozna wymontowac i
sprawdzic ich stan pierscienie tak samo wmiare silne przebicie na wirniku
lub stojanie tez zwyklym miernikiem,natomiast wiem ze sie robi specjalna
kombinacje kabli wraz z zarowka wzbudzenia i podlancza sie to do alternatora
wraz z baterja a napedza sie wiertarka jesli jest ok wiertarka zmniejsza
obroty a zarowka gasnie. Prosil bym o przeslanie tego schematu kombinacji
tych kabli i podlaczenie ich do alternatora pozdrawiam GREG jesli ktos
znalby linki do takich stron z opisami prosze o udostepnie nie mi ich.

i nie chodzi mi o sprawdzenie wizualne,bo szczotki mozna wymontowac i
sprawdzic ich stan pierscienie tak samo wmiare silne przebicie na wirniku
lub stojanie tez zwyklym miernikiem,natomiast wiem ze sie robi specjalna
kombinacje kabli wraz z zarowka wzbudzenia i podlancza sie to do alternatora
wraz z baterja a napedza sie wiertarka jesli jest ok wiertarka zmniejsza
obroty a zarowka gasnie. Prosil bym o przeslanie tego schematu kombinacji
tych kabli i podlaczenie ich do alternatora pozdrawiam GREG jesli ktos
znalby linki do takich stron z opisami prosze o udostepnie nie mi ich.
