Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zamek centralny reno laguna 99

dob12 18 Lis 2006 20:35 5653 16
  • #1 18 Lis 2006 20:35
    dob12
    Poziom 20  

    witam nie dziala sterowanie zamka z pilota ze srodka jest ok .kiedys dzialalo normalnie a teraz raz na jakis czas zaskoczy ale potem mu przechodzi w pilotach mam nowe baterie .pozdrawiam :|

    0 16
  • #2 18 Lis 2006 23:52
    mateo027
    Poziom 26  

    Przestaly dzialac oba na raz? Sprawdz w ogole czy dzialaja, jesli tak to nalezy je na nowo wprogramowac.

    0
  • #3 18 Lis 2006 23:58
    dob12
    Poziom 20  

    tak oba na raz przestaly dzialac,ale tak jak pisalem czasami ktorys zadziala raz na jakis czas.a dzialaja napewno bo swieci czerwona dioda w nich jak sie przycisnie
    ajesli chodzi o to programowanie to jak to zrobic
    :?:

    0
  • #4 19 Lis 2006 00:21
    tomaxo
    Poziom 11  

    Przy wylaczonej stacyjce przytrzymaj przycisk ryglujacy dluzej niz piec sekund.Jezeli to nie pomoze to do zaprogramowania bedzie potrzebny sprzet diagnostyczny czyli wizyta w warsztacie.

    0
  • #5 19 Lis 2006 00:25
    dob12
    Poziom 20  

    ok dzieki jutro sprawdze i n apiszeczy pomoglo.pozdrawiam
    :D

    0
  • #6 19 Lis 2006 09:21
    mateo027
    Poziom 26  

    Dziwne, ze oba. Sprobuj wprogramowac je wcisnij przycisk CPE za zamknij lub otworz,przytrzymaj aby zamki sie zamknely i otworzyly i w bardzo szybkim tempie kliknij oba plipami,jeden pozniej drugi. Jak nie pomoze to dobrze byloby podlaczyc sie pod walizke XR25 albo CLIPa.

    0
  • #7 19 Lis 2006 12:42
    dob12
    Poziom 20  

    a co to jest przycisk CPE a na pilocie czyli wzasadzie kluczyku jest tylko jeden przycisk ,a moze to cos w centralce bo kiedy byla duza wilgotnosc powietrza to dzialaly normalnie :?:pozdrawiam

    0
  • #8 19 Lis 2006 12:58
    mateo027
    Poziom 26  

    Przycisk CPE to ten od centralnego we wnetrzu, obok awaryjnych. Tak, jest jeden w kluczu, ale kliknij w pierwszym,a pozniej w drugim kluczu. Jak nie pomoze to urzadzenie diagnostyczne dla sprawdzenia.

    0
  • #9 19 Lis 2006 17:03
    dob12
    Poziom 20  

    ok sprawdzalem wten sposob ale nic z tego trzeba bedzie jechac na serwis:cry:pozdrawiam

    0
  • #10 19 Lis 2006 17:47
    mateo027
    Poziom 26  

    A sprawdz jak tam sytuacja w podsufitce, czy nic przypadkiem nie zamoklo??

    0
  • #11 19 Lis 2006 18:24
    dob12
    Poziom 20  

    a co sie znajduje w podsufitce , akonkretnie to gdzies kolo lampki????

    1
  • #12 19 Lis 2006 18:40
    mateo027
    Poziom 26  

    Tak, kolo lampki masz taki plastik,zsun go do przodu w kierunku szyby.

    0
  • #13 19 Lis 2006 18:42
    dob12
    Poziom 20  

    ok zaraz sprawdze

    sprawdzilem jest tam uklad w 6 pinowym gniezdzie podpiete 3 kable uklad wyglada ok ani nie zasniedzialy ani nie zalany czy to odbiornik pilota
    , amoze jakos napiecia na kablach pomierzyc
    tylko nie wiem na jakim jakie wartosci maja byc

    0
  • #14 02 Lis 2007 18:00
    jaraczz
    Poziom 11  

    Ja mam lagune 98 i mam takie problem ze pilot wogole nie dziala. wszystkei siloniczki dzialaja. A i jeszcze jedno jak chce zamknac centralny z kluczyka w drzwiach to nie idzie jedyne patent na zamkniecie drzwi to zamkniecie sie w srodk uwcisniecie tego guziczka kollo awaryjek otwarcia drzwi od srodka i zamkniece drzwi kierowy kluczykiem. Nie wiem oco chodzi prosze o pomoc.
    Wszystkei silowniczki sprawne nowe baterie w pilocie. Musze jeszcze sprawdzic uklad kolo lampki.

    0
  • #15 25 Lis 2007 00:50
    OKI
    Poziom 18  

    Mam podobny problem, mianowicie piloty działają ale z małej odległości.
    Dają radę np odblokować centralny z pół metra od szyby kierowcy ale tylko jak ta jest otwarta.
    Przy zamkniętej robi się problem i pilot działa tylko w środku auta.
    Odbiornik podczerwieni wygląda OK, baterie w pilocie oczywiście dobre.

    Próbowałem pominąć problem podczerwieni i podłączyłem sterownik radiowy pod centralny, tylko jak ominąć blokadę silnika (miga zółta ikona na desce rozdzielczej) i aby się zapaliła na stałe do uruchomienia silnika i tak muszę użyć oryginalnego pilota na podczerwień w kabinie?

    0
  • #16 26 Lis 2007 11:47
    OKI
    Poziom 18  

    Poradziłem sobie inaczej, opiszę poniżej może się komuś przyda.
    Przerobiłem całe to badziewie IR na radiowe.
    Mianowicie zakupiłem sterownik radiowy i zamknełem w nim wydłubaną wczesniej elektronikę z kluczyków.
    Zasilanie nadajnika +5V z zasilania procesora odbiornika podłączyłem za przełącznik pilota, a masę podłączyłem pod obydwa wyjscia zamknij i otwórz sterownika (200mA)
    Następnie zamiast diody LED IR podłączyłem tranzystor względem masy i rezystor w bazie do byłej diody IR. Z kolektora uzyskałem gotowy sygnał do immobilizera. Całość wygląda zgrabnie.
    Małe pudełko 5cm x 3cm x 2cm z którego wystają trzy przewody. +, -, wyj IMMO.
    Całość jako ze nie zmieściła się pod oryginalną klapką włożyłem w otwór pod lampkę.
    Działa tak samo immo i centralny jak w oryginale.
    Tyle ze ma większy zasięg i nie trzeba celować przez szybę w odbiornik.

    1
  • #17 03 Lut 2013 14:43
    dob12
    Poziom 20  

    ja miałem piloty ni ena podczerwień tylko radiowe.

    0