Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie alarmu do Audi A6-97r benz. Sterowanie centralnego i blokada zapłonu

21 Lis 2006 15:52 2026 17
  • Poziom 25  
    Witam
    Mam problem z podłączeniem alarmu do Audi A6-97r , 2.8 Quatro benz.
    A właściwie to chodzi mi o sterowanie centralnego zamka orginalnego i blokady zapłonu.
    Te opisy co znalazłem niestety nie zgadzają mi się do końca .
    Z mojej logiki wynika że strowanie centralnego trzeba zrobić na dodatkowych przekażnikach i sterować bezpośrednio silnikiem siłownika .
    Powiedzcie prosze czy dobrze rozumuje .
    Jakoś nie mogłem tam znależć przewodów strujących centralnym .
    A jak bezpiecznie blokować silnik to nie wiem wcale.
    pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    Buda jest nowa.
    pozdr
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    Jesteś pewny bo szaro/białego tam nie widze.
    pozdr
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    To chyba jesteśmy w błędzie, raczej napewno są tam silniki elektryczny , po przecięciu brązowo/popielatowego i podaniu +12v zamek się zamknął ale wziął 2A prądu stąd wnioskuje że jest silnik.
    Ale mam kocioł jedni piszą że trzeba wystawić dwa razy mase na zamykanie inni że nie.
    pozdr
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    A jak zrealizować te dwa impulsy, żaden alarm tego nie robi , chyba jakaś czasówka będzie potrzebna.
    Ale jeśli jest potrzebna to się to zrobi.
    pozdr
  • Poziom 31  
    Dwie masy, jedna na ZAMKNIJ, druga na OTWÓRZ.
    Z każdego alarmu takie wychodzą.
    Chyba że przeoczyłem coś w A6??
    Zielono/niebieski - zamknij
    Brązowo/żółty - otwórz
    Po lewej stronie na słupku, chyba brązowa kostka
    5 i 6 PIN
  • Poziom 25  
    no i właśnie tu leży problem bo wyczytałem o podwójnym impulsie masy na zamknij.
    A tak wogóle to jesteście pewni tych kolorów w roczniku 97 ???
    Piszecie żeby na blokadzie odciąć guby czarny po stacyjce i powiem szczerze że ja tam nie widziałem żadnego grubego czarnego przewodu, najgrubszy był akurat czerwony i na oko to nie miał więcej jak 2.5mm2 a czarnego nie było tam wcale, stąd moje wątpliwości czy te opisy są do tego rocznika.
    pozdr
  • Poziom 33  
    Ja tam zawsze widziałem czarny gruby przy stacyjce.
    A po co ci podwójny impuls masy na zamknij?Bo nie łapie.Sterowanie jest dwoma masami jak pisze norbert.s a co do kabli to poszukaj.To nie jest trudne.
  • Poziom 25  
    Od tyłu stacyjki wychodzi okrągła wtyka i nie ma w niej czarnego przewodu ale nie w tym problem może jest ten czerwony-sprawdzę to.
    pozdr
  • Poziom 25  
    witam.
    Chciałbym powrócić do tematu .
    Większość jakoś znalazłem , ale nie mogę podłączyć krańcówek z drzwi , poprostu w tym aucie nie ma tego modułu pod dywanikiem z lewej strony.
    Możecie mi powiedzieć gdzie on jest lub gdzie znajde wszystkie krańcówki w jednym miejscu.
    pozdr
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    A możesz dokładniej napisać gdzie bo podniosłem dywanik od kierowcy do połowy , odkręciłem tą stopke plastikową i nic tam nie widze.
    pozdr
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    to teraz wiem dlaczego go nie znalazłem .
    dzięki, dam znać jak poszło
    pozdr