Piec startuje jeżeli na pinach 1, 6 i 7 jest + i na 2 -
Jeśli jakiegoś brak nie wystartuje! Sterownik zablokuje śię po kilku nieudanych próbach startu.
Biały przewód z czujnika temperatury +12 V po stacyjce /30 /
styk 1 zasilanie (+) zawsze musi być podłączone symbol 30
styk 2 zasilanie (-) jak wyżej symbol 31
styk 3 do pompy paliwa (-), tylko D3W, dla D4WZ i D5WZ nie podłączone,
pompkę paliwa podłączamy do (-) auta
tak jest u ciebie
styk 4 pompka paliwa we wszystkich dogrzewaczach
styk 5 diagnoza
styk 6 do wyłącznika temperatury
styk 7 do D+ alternatora, jest tam +12, jeśli silnik pracuje (łaaduje alternator)
stk 8 nie podłączony, czasem w nowszych sterownikach jest wyprowadzony, podanie masy powoduje przejście w stan stand-by,
jest to wykorzystane w regulatorze temp.wewnętrznej
PS,Włącz sam zapłon i sprawdż na przewodzie białym od czujnika temperatury (na podszybiu)czy jest +12v. Możesz dać 12v na ten czarny z aku nic się nie stanie.(d0 sprawdzenia)