Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Klucz do VW Passat. Czy można zaprogramować surowy klucz?

24 Lis 2006 14:45 13663 19
  • Poziom 14  
    Koledzy podpowiedzcie mi, czy mogę zaprogramować surowy klucz( immo i pilota) o Symbolu HLO 1JO 959 753 DA 434 Mhz, skoro klucz, którym dysponyję w tej chwili ma oznaczenia HLO 1JO 959 753 AH 434 Mhz. Moje auto jest z roku 2002, a nowy, oferowany klucz do sprzedaży drudno określić. Klucz oferowany do sprzedania, jest całkowicie nowy i nigdy nie programowany
    Czy te klucze różnią się od siebie w istotny sposób, czy symbol Da ma inne znaczenie, nieistotne dla celu jaki chcę osiągnąć
  • Poziom 32  
    to sa numery katalogowe pilotów nie kluczy(może być problem)
    proponuję dobrać wg etka
  • Poziom 14  
    Czy możesz wyjaśnić więcej, co to znaczy wg.etka?
  • Poziom 32  
    elektroniczny katalog cześci
  • Poziom 23  
    Myśle że vag by to załatwił ale musisz mieć kod dostępu aby dodać nowy kluczyk
  • Poziom 14  
    ja mam człowieka, który ma urządzenie do wpinania się w złącze diagnostyczne samochodu z możliwością programowania itd. Prowadzi warsztat elektro-mechaniczny i powiedziła, że klucz mi zaprogramuję. Zawahaliśmy się jednak jak się okazało, że surówka ma inną końcówkę w symbolu. Ten , który mam mozliwość kupić jest z 2006 roku, a mój siłą rzeczy z 2002 roku, i teraz jest pytanie, czy końcowy symbol ma znaczenie jako takie, czy tylko zmiana ze wzgledu na rok produkcji. Do bazy danych części niestety nie mamy dostępu
  • Poziom 33  
    ten nowy klucz ktory chcesz zaprogramowac mowimy oczywiscie o nadajniku jest z passata 2003 tak podaje etka i ma takie same parametry jak twoj wczesniejszy wiec nie powinno byc problemu
  • Poziom 14  
    Dopiero co otrzymałem sprzeczną informację w tej kwestii. Najlepiej jak zacytuję "Zastosowany jest inny procesor i nieda się zaprogramować DA pod AH." Jeśli możecie, to proszę o podesłanie na maila danych na temat kluczy z etki do Passata. Fakt, że mój jest 2002 rok, model 2003. A ten DA to klucz wyprodukowany w 2006. Szkoda wydać 100zł jak się nie da zaprogramować, a boję się zaryzykować. Informację, że się nie da otrzymałem z www.hedmet.prv.pl
  • Poziom 33  
    tak biegly to ja nie jestem ale zawsze mozesz sprobowac co najwyzej centralka go nie przyjmie i wrocisz do starego ten pilot byl stosowany w modelu 2003 w 2006 sa zupelnie inne numery
  • Poziom 28  
    niestety ale niezaprogramujesz go,nie ta częstotliwość to raz a no i w 2006 roku to możiwe że już pod immo4
  • Poziom 33  
    oba maja dokladnie taka sama czestotliwosc 433,92mhz i nie mowimy o 2006 roku ale o 2003 co wynika z etki
  • Poziom 14  
    Zgadza się, częstotliwość jest ta sama i krypto również, ale czy pilot również będzie działał?, bo jeżeli miałby nie działać to można kupić kluczyk bez pilota i tylko zaprogramować immobilaizer

    Dodano po 2 [godziny] 24 [minuty]:

    Klucz do VW Passat. Czy można zaprogramować surowy klucz?

    W innej elektronicznej bazie danych figurują z kolei inne modele kluczy. Co firma to inna baza
  • Poziom 14  
    Nie twierdzę, że jesteś w błędzie, ale ETKA nie podaje w ogóle klucza z koncówką modelu AH, tylko DA, a takie na 100% były stosowane, ponieważ mam ja taki i kumpel ( ten sam rocznik autka), więc gdzieś musi być błą, a ja nie chće wywalić stówaka w błoto, bo sam klucz bez pilota mogę mieć za 28 zł. Ten klucz zaprogramuje się do immobilajzera na 100%, problem tkwi w zasadzie w pilocie, bo to oznaczenie dotyczy pilota do zamków
  • Poziom 14  
    Porównałem. ETOS podaje, że w rocznikach 2003-2005 zastosowane były piloty ... tak jak widać na zdjęciu. A ETKA skupia się na konkretnie 2003 roku. Mój jest co prawda 2002, ale modelowo już 2003. Co innego jednak zauważyłem ciekawego. Zarówno HLO 1J0 959 753 AH jak i HLO 1J0 959 753 DA mają identyczny symbol ( model) PR-5D1. A na stronie tej znalazłem taki opis. Podają, że Pilot o końcówce DA dostarczany był do POLO i wyjątkowo do Passata. Fakt dostarczania do poszczególnych modeli VW w określonych latach w zasadzie jest nieistotny ponieważ istotą mojego zapytania jest to, czy pilot HLO 1J0 959 753 DA da się zaprogramować w moim aucie, skoro producent zainstalował w nim system współpracujący z pilotem HLO 1J0 959 753 AH BO tak naprawdę to mi wisi jakie on ma oznaczenia, byleby tylko złapał częstotliwość z zamków . I to jest cała istota problemu, a nie to czy słusznie podaje ETKA, czy ETOS. Ja nie podważam tego co podaje ETKA, tylko chciałbym wiedzieć na czym polega różnica pomiędzy tymi pilotami i czy jeden i drugi będzie współpracował z samochodową instalacją otwierania i zamykania drzwi bo klucz ma crypto 48 i na pewno da się zaprogramować do immobilaisera. httFakthttp://reviews.ebay.co.uk/VW-VOLKSWAGEN-REMOTE-KEY-FOBS_W0QQugidZ10000000002183437?ssPageName=BUYGD:CAT:-1:SEARCH:2
  • Poziom 33  
    serwisy korzystaja z etki a nie z etosa i tego sie trzymaj sadze ze szkoda dalej zajmowac sie tym tematem bo nic wiecej nie wymyslimy
  • Poziom 14  
    No oczywiście. Masz rację, bo nasza dyskusja przerodziła się w spór co jest bardziej wiarygodne. ETKA, Czy ETOS. A to nie w tym rzecz. Ja wiem na 100%, ponieważ rozebrałem klucz, że pilot jest z końcówką AH, wierzę, że w tym samym roku modelowym montowano równiez z końcówką DA. Tylko, że to nie oznacza, że były identyczne centralki, prawda. wystarczy, że w konkretnym aucie, gdzie zamontowano centralkę pod DA, nie podejcie AH i odwrotnie. Bo gdyby było wiadomo na 100%, że róznica wynika tylko zastosowania innego procesora(wewnątrz pilota), ale spełniającego te same parametry to nie byłoby problemu, a tak nie wiemy, ani ty, ani ja i Ani ETKA, Ani ETOS na ten temat nam nie odpowie, ponieważ na rysunku jest tyko pokazana część i jej numer katalogowy. Zresztą montowano równiez w tym samym okresie, jak sam możesz sprawdzić również z częstotliwością 315 Mhz i to kilka modeli. W każdym bądź razie dzięki

    Dodano po 4 [godziny] 17 [minuty]:

    ETKA podaje w roczniku 2002 1JO 959 753 AH. Skąd więc pewność, że będzie centralka współpracować z 1JO 959 753 DA, jak zresztą podaje ETKA w rocznikach 2003?
  • Poziom 14  
    Zaryzykowałem, kupiłem i zaprogramowałem bez problemu. OT CO
  • Poziom 10  
    mimo kilku lat które upłynęły:
    HLO IJO 959 753 A - All vw's from 1997 - 2000. HLO 1JO 959 753 N is usable and superceeds the older oval key used previously!
    HLO 1J0 959 753 AG - vw golf's only 2000-2004. HLO 1JO 959 753 CT now superceeds the older part number hlo 1jo 959 753 AG.
    HLO 1JO 959 753 AH - vw passat's/bora's generally. HLO IJO 959 753 DA superceeds the older AH.
    HLO 1JO 959 753 CT - newer vw transporters vans. Also many of the newer vehicle's including the skoda/seat's (SUPERCEEDS THE AG)
    HLO 1JO 959 753 DA - vw polo's and some vw passat's. Also compatable with other models (skoda/seat's)
    HLO 1J0 959 753 G - vw caddy vans . Now widely in use on a number of vehicle's as also superceeds HLO 1K0 959 753
    HLO 1KO 959 753 - vw golf's/touran 2004 onwards. Now superceeded by the HLO 1KO 959 753 G
    7M3 959 753 - vw,s sharan's,alhambras, etc only. Now superceeded by the 7M3 959 753 F
    HLO 2EO 959 753 A - vw/merc crafter vans etc only

    tłumaczył nie będę, ale superceeds oznacza, że zamiennik