Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renaul Megane II 1.5 DCi... i alarm AMPIO BP

djbarti 25 Nov 2006 17:23 2585 9
  • #1
    djbarti
    Level 14  
    Witam serdecznie.
    Czy ktoś próbował podłączyć ten alarm w podobnym aucie... Klijent zdecydował się na taki alarm, przywiózł komplet do warszatu, a szef rzucił hasło "MASZ ZAŁOŻYĆ i JUŻ!!" zakładałem w swoim życiu już róne alarmy i nie miałem z żadnych większych lub mniejszych problemów... ale czytając samą instrukcję montażu tego alarmu można się nawabić choroby morskiej... jest strasznie nie przejżysta... Czy ktoś już próbował podłączyć ten alarm do tego auta... jeśli tak to proszę o pomoc i o ewentualne wskazówki podłączenia tego alarmu w Megane II. W sumie rozumiem kliejnta, że zdecydował się na Bez Pilotówkę w Meganie, gdzie auto odpala się kartą, dziwne, żeby do karty przyczepiać jeszcze pilot... Zgóry dziękuje za wskazówki montażowe tego alarmu w tym że aucie...
  • #2
    renqien
    Level 32  
    To jeszcze napisz, czy to jest wersja "samoucząca", czy zwykła. Generalnie Proxima ma to do siebie, że instrukcja i programowanie jest, delikatnie mówiąc, mało zrozumiałe. Poza tym alarmy są w miarę dobre.
  • #3
    djbarti
    Level 14  
    Reniqien z góry dziękuje za zainteresowanie tematem... wersja jaką posiadam jest ucząca... Właśnie przeglądam tutaj programy jakie są w nim wgrane i zastanawiam się nad jedną rzeczą... Bo w Mojej Meganie centralny jest sterowany minusami "-" a alarm rządzi się swoimi prawami i uzbrajanie alarmu i rozbrajanie jest poprzez "+" 12V... Czy da się go przyuczyć do minusów, czy przekaźniki i lutownica w dłoń??
  • #4
    renqien
    Level 32  
    Wystarczy, że podłączysz się z alarmu pod motorek siłownika (naprzemian plus na jednym lub drugim przewodzie) i pod kierunki. Przeprowadzasz procedurę uczenia się i powinno działać. Można też podpiąć się pod same kierunki jeżeli inaczej miga na zamknięcie, a inaczej na otwarcie. Generalnie montaż jest prosty, tylko trzeba rozkminić zasadę działania tego "ustrojstwa".
  • #5
    djbarti
    Level 14  
    Widzisz przyjacielu o "+" z kierunkowskazów nie pomyślałem... Z tym tylko, że... wychodziło by na to że zapętle centralkę, bo pod kierunki też muszę podłączyć centralkę odpowiednimi przewodami... Jeśli chodzi o miganie to kierunki na otwarcie migają raz... a na zamknięcie jeden raz... więc chyba warto byłoby się mimo wszystko podpiąć pod kierunki... przy okazji odpuśiłbym sobie podłączanie pod ryglowanie... Bo impuls i tak nie brany byłby z siłownika centralnego zamka, a z mrugnięć kierunkowskazami... Chyba dobrze to wszystko interpretuje...??
  • #6
    malum
    Level 23  
    Mam pytanie z trochę innej beczki.
    Stanąłem przed podobnym problemem założenia alarmu w podobnym aucie: Megane 2 z 2003 roku 1,9 DCI 120KM.
    Poszukuję przewodów, pod które mógłbym podpiąć sterowanie migaczami z alarmu, bo nie mogę niczego sensownego wyszukać.
    Gdzie najlepiej podczepić plusy z alarmu sterujące migaczami?
    Sprawa dość pilna, bo samochód stoi na warsztacie - z góry dziękuję!
  • #7
    Dyzio 1
    Level 17  
    Pomarańczowy i jasnobrązowy ,przy bezpiecznikach lub złącze w lewym progu.
  • #8
    malum
    Level 23  
    Dziękuję bardzo!
    To przy okazji może jeszcze dwa pytania.
    Gdzie najlepiej podczepić się z przewodami od krańcówek drzwiowych i w jakie przewody się wpiąć oraz czy trzeba stosować układ diód w celu odseparowania przewodów? W tej wersji Megane otwarcie każdych drzwi i klapy kufra sygnalizowane jest oddzielnym wskaźnikiem na desce rozdzielczej, czyli prawdopodobnie trzeba będzie wpinać się do każdych drzwi z osobna, podobnie jak we Fiatach- mam rację?

    Moderated By norbert.s.:

    Używamy wyszukiwarki.

  • #9
    Dyzio 1
    Level 17  
    Jest rozpiska na Elce od kolegi Carrier.
  • #10
    malum
    Level 23  
    Do moderatora - używałem wyszukiwarki i nie udało mi sie odszukać niczego w naszym ojczystym języki, a przecież Polacy nie gęsi ...

    Zwracam sie więc ponownie o pomoc!
    Carrier zamieścił opis i również go wcześniej znalazłem, ale też po angielsku, a niestety jestem z epoki języka wschodnioeuropejskiego, a angielski jest mi raczej baaaardzo obcy.
    Gdy użyłem translatora, to takie bzdury powychodziły, że szkoda słów - mogę nawet wkleić to tłumaczenie dla "zabawy".
    Czy dysponuje ktoś polską wersją tej instrukcji, lub potrafi w kilku słowach ją streścić?