Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Simtec 56.0 Opel Omega B 94r. ( X20XEV)

waldek788 26 Nov 2006 19:38 2365 4
  • #1
    waldek788
    Level 15  
    Problem dotyczy impulsowego załączania się pompki paliwowej , gdy zapłon włączony i włączony np . kierunkowskaz (chwilowy spadek napięcia) .Cz to możebyć przyczyna uszkodzonego komputera .Dodam jeszcze że mam do wymiany czujnik wału korbowego (odłączony już ) .Ale czy to normalne zjawisko ? . Jeszcze jedno pytanko - czy pompka paliwowa powinna się załączać za każdym razem kiedy przekręcam kluczyk w pozycję zaświecenia kontrolek , bo u mnie tak nie jest tylko za pierwszym razem słychać pompkę a później dopiero się załączy po dłuższym czasie nieprzekręcania kluczyka w pozycję zaśw. kontrolek.
  • #2
    piotrdan
    Level 19  
    Za bardzo nie rozumię tego impulsowego załączania pompki (jakieś nowe zjawisko), opisz problem dokładnie.
  • #3
    leinadzs
    Level 27  
    I tak powinno być, nic nie kombinuj
  • #4
    waldek788
    Level 15  
    Impulsowe tzn. wygląda to w ten sposób ,że przy włączonym kierunkowskazie t/j pisałem wyżej słychać odgłosy ruszającej pompki paliwowj (załączanie pompki trwające mniej niż pół sekundy )
    Do LEINADZS - chodzi CI o te impulsowe załączanie pompki ?Że tak powinno być?
  • #5
    waldek788
    Level 15  
    Z powodu braku podpiętego czujnika wału korbowego( uszkodzony) i jak się później okazało , uszkodzonego czujnika wałków rozrządu takie objawy występowały .Po założeniu nowych czujników - oczywiście po problemie i autko śmiga jak talala. Pozdrawiam.Temat zamknięty