Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Od czego zacząć

tensam 26 Nov 2006 21:28 4104 7
    tensam
    Level 2  
    Witam

Jest to mój pierwszy post.

Gram od roku na gitarze i chcialbym zbudować jakis efekt gitarowy, narazie najprostszy. Jednak jak patrze na te schematy to nic z nich nierozumiem. Co bedzie mi potrzebne do zrobienia takiego efektu? Jaki sprzęt? Ktos moze dac linka gdzie jest wytlumaczone jak czytac te schematy? Albo jakieś ksiażki o tym?

Są jakieś specjalistyczne fora traktujące o tym zagadnieniu?

pozdrawiam
    User removed account
    User removed account  
    <makaron>
    Level 11  
    Kolego jeśli nie masz do czynienia z elektronika na codzień to nie widze sensu abyś miał się uczyć jej aby samemu wymyśliC jakiś projekt.
    Podejrzewam, że nie jeden z kolegów elektroników zaczynał od tzw. Kitów.
    Gotowych wytrawionych płytek i elementów do wlutowania.
    Oczywiście podstawy jak najbardziej Ci sie przydadzą Myślę jednak że nie bedziesz miał wiekszego problemu znajść coś na internecie. Kity także są i to bardzo ciekawe.
    tensam
    Level 2  
    dziękuję za link juz sie biore do czytania. Dużo jest schematów, więc własny projekt nie wchodzi w gre. Macie jakieś linki ze sklepami internetowymi z tymi kitami? Czy są we wrocławiu jakieś dobre sklepy elektroniczne z tymi rezystorami itp?

Domyślam sie że będzie potrzebna lutnica, ale jaka?

p.s

szkoda ze niema forum odzialu tremolo.elektroda.prv.pl

Dodano po 1 [godziny] 5 [minuty]:

znalazłem fajny sklep internetowy http://www.cyfronika.com.pl

ktoś tam coś zamawiał juz? Bo jest tam kilka fajnych efektów do złożenia:
    http://www.cyfronika.com.pl/e/store/easyshop....ldmbulvomvkjpffyaks&com=PT/3892&kategoria=103