Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

passat szarpie

27 Lip 2003 13:16 2682 6
  • Poziom 20  
    Mam Passata 93r.Problem mój polega na tym że przy szybkim naciskaniu
    pedału gazu są szarpania ,przy powolnym tego nie ma.
    Jest to silnik 2l pełny wtrysk. :?:
  • Poziom 15  
    Wtrysk jest na rozdzielaczu mechanicznym?
  • Poziom 20  
    Tak zgadza się.
  • Poziom 15  
    Rozbierz i dokładnie wyczyść rozdzielacz. Jest tam pare elementów które lubią sie przycierać i zużywać. Sprawdz szczelność rury dolotowej powietrza od rozdzielacza do kolektora ssącego. Napisz jaki rezultat to przyniosło.
  • Poziom 20  
    w tym modelu nie ma żadnej rurki do kolektora ssącego.Zpewne miałeś
    na myśli regulator odśrodkowy,ale tą funkcją u mnie steruje komputer.
    Jak do tej pory moje podejżenia są skierowane w stronę przepływomierza
    powietrza ew. sondy.
  • Poziom 15  
    Znasz wogule budowe układów wtryskowych benzyny? Wiesz o czym ty piszesz?

    Sprecyzuj:
    -czy w Twoim autku masz w okolicy filtra powietrza aluminiowy blok z którego wychodzą przewody wtryskowe,
    -czy przewody są w oplocie,

    Jezeli nie, to mamy do czynienia z innym układem wtryskowym!
  • Poziom 18  
    passat 2.0 8 v to uklad wtryskowy digifant
    jest to wielopunktowy uklad wtryskowy o sterowaniu wtryskiwaczami grupowym
    aparat zxaplonowy sluzy do generowania impulsow zaplonowych i podzialu wys nap na cylindry
    kat wyprzedzenia zaplonu reguluje ecu w calym zakresie predkosci obr i obciazen silnika
    co prawda aparatem da sie pokrecic w celu ustawienia bazowego punktu zaplonu
    aby to wykonac nalezy wprowadzic ecu w tryb ustawczy
    czyli na pracujascym silniku rozlaczamy zlacze czujnika temperatury
    wtedy ecu nie reguluje kata wyprzedzenia zaplonu i mozna dokladnie go ustawic krecacx aparatem
    w trubie ustawczym mozemy jeszcze ustawic srube regulacyjna wolnych obrotow w kanale obejsciowum ( by-pass)
    oraz zawartosc co na wolnych ( sruba lub potencjometr w nowszych przy przeplywomierzu)
    objawy opisane wyzej moga sugerowac za male napiecie zaplonu czyli uszkodzenie cewki lub rozdzielacza zaplonu
    ( na wlnych obrotach i przy czesciowym obciazeniu wymagane jest nizsze napiecie aby wystapil przeskok iskry pomiedzy elektrodami swiecy)