Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Karty graficzne Low Profile

28 Lis 2006 21:17 4284 14
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich forumowiczów.
    Chciałem zapytać znawców kart graficznych jak wybrać kartę (niestety nie znam się aż tak dobrze na tym temacie). Wiem ze tematów typu “chce kupić kartę powiedzcie, jaka…” jest wiele, ale mnie chodzi o kartę tzw. Low profile, po drugie trochę się do tego tematu przygotowałem tak wiec wystarczy przeczytać posta i wskazać mi prawidłowy zakup tongue.gif.
    Zaraz zapewne nie jeden z was zapyta, po co chcę coś takiego, nie lepiej kupić normalna kartę?... Ano nie bardzo, gdyż kupiłem sobie zestaw dell’a GX270 i niestety do tego typu komputerów nie można zainstalować kart normalnych rozmiarów, przez co mój wybór jest ograniczony. Poniżej przedstawiam zestawienie kilku kart ze sklepu www.uno.pl . I tu nasuwa się drugie pytanie czy ktoś kupował już w tym sklepie? Może macie inne tez propozycje (sklepów i kart). Chciałbym by można na niej było trochę pograć w nowe gierki (np. nfs Carbon.) Czy na kartach tego typu jest to osiągalne czy trzeba inwestować w te z górnej półki (pow. 500 zł)?
    Mój komputer:
    Dell™ OptiPlex™ GX270 Pentium IV 2,4 Ghz, 512 MB RAM, zintegrowana karta graficzna Inlet, której można przydzielić do 256 MB pamięci (w benchmarku żadnej różnicy:

1.Asus a9250 128 mb 64 bit

2.Gigabyte GV-n52128d

3.ASUS n6200 128mb[/url]
  • Spec od komputerów
    Z tych trzech zdacydowanie najlepsza będzie GF6200.
  • Poziom 26  
    Już chyba ten asus, ten ostatni najlepszy.FX5200 miałem, moge Ci dać za darmo jak sobie sam weźmiesz z kosza na śmieci. :) Tylko że jeśli chcesz grać w Carbon to weź pod uwagę że te karty są AGP i TYLKO 64bit. Moja rada: Zainwestuj, bedziesz miał problem z głowy.A jeśli kupisz którąś z tych co wymieniłeś to prawdopodobnie długo sobie nie podarujesz wyrzuconych pieniędzy.