Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

opel astra 3 diesel 2004rok

darens 30 Nov 2006 21:17 3878 21
  • #1
    darens
    Level 22  
    poczytałem na forum troszke o montażu alarmu w tym aucie i mam zasadnicze pytanie czy to w końcu CAN czy tez moge załozyć najzwyklejszy system do tego auta?
  • #2
    renqien
    Level 32  
    Astra III chodzi po CANie.
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    renqien
    Level 32  
    I tu jak zwykle masz pan rację!!!
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    renqien
    Level 32  
    Ja na przykład lubię kombinować. Montuję już tylko dla przyjemności i traktuję to jako dobrą zabawę. Dlatego lubię robić bezpilotówkę i to do trudniejszych samochodów. Żadnej rutyny, tylko świeże pomysły.
  • #7
    xwit
    Level 33  
    Seo ma pięknego CAN'a do astry H.Nie licząc syrenki z domykaniem i maską podłączasz sześć kabelków.Bajeczka.A z analogiem to już wyższa szkoła jazdy.Bo może być helikopterek albo nie daj Bóg talk z poduszek w kabinie.

    Dodano po 3 [minuty]:

    W sumie to SEO nie ma już schematu analogowego więc będziesz miał dużo pracy.Ja bym osobiście się za to nie brał bo samochody mam klientów i nie chce za nich płacić.130 zeta więcej i masz super alarm który sam 'myśli'.Więc po co się bawić.
  • #8
    bartek_p
    Level 31  
    Potwierdzam.
    A autko 5 zł nie kosztowało.
    Za cene jednej poduchy masz alarm na którym mucha nie siada :)
  • #9
    xwit
    Level 33  
    No chyba,że tą poduchę kupisz na giełdzie bo za nową będziesz miał kilka takich alarmów.
  • #10
    renqien
    Level 32  
    Na giełdzie, nie na giełdzie, nie ważne. Ważne, że nawet helikopterek to problem, koszty, nerwy...
    A odnośnie jaśków, to czy komuś udało się odpalić jasia podczas roboty? Kontrolkę to mi się udało (oczywiście w Fiacie ;) ) ale żeby wywaliło poduszkę, to mi się nie wydaje. Zbyt dużo warunków musi być spełnionych, żeby grzmotnęło.
  • #11
    User removed account
    User removed account  
  • #12
    darens
    Level 22  
    a więc tak,dostałem rozpiske podłączenia alarmu do tego samochodu na podstawie alarmu DEFA ,zaznaczam ze jest to mój debiut w przypadku CAN-ów.Posiadam system TC01CAN-ALARM,system ten posiada wyjsia oznaczone jako:CAN high i CAN low kolor odpowiednio pomarańczowozielony i pomarańczowobrązowy na schemacie podłączenia do w/w auta mam zaznaczone ze do 102 pinowego złącza znajdującego sie pod osłoną z lewej strony przy nogach kierowcy mam się wpiąć w przewód zielony na pozycji 50 zakładam ze jest to CAN high(taki kolor przewodu jest równiez w DEFIE) natomiast przewód CAN low prawdopodobnie do kostki pod zegarami pod pozycje 40 kolor zielono biały.Niewiem czy dobrze to interpretuje,ale jezeli sie mylę bardzo prosze o pomoc,i ewentualnie co według Was można odciąć poza rozrusznikiem coby nie było tych zas...... błędów?Dziękuje i pozdrawiam.
  • #13
    xwit
    Level 33  
    Widzę,że jesteś z Warszawy.Wejdź sobie na www.conda.pl Ta firma jest z Warszawy.Pod jedziesz tam i uzyskasz wszelkie informacje i nawet kupisz alarm wraz z instrukcją montażu i wszelkimi wyjaśnieniami jak co i gdzie.
  • #14
    carrier
    Car alarms specialist
    Niedawno montowałem bezpilotówkę do astry H. Na początku chciałem zamontować zwykłą Proximę bp5, ale jak po 2h walki znalazłem tylko krańcówkę przednich drzwi kierowcy to wiele się nie zastanawiałem i zamontowałem SEO Perfecta CAN. Szybko miło i przyjemnie.
  • #15
    xwit
    Level 33  
    Ja wsadzałem go do audi A6 '05 rok.Bajeczka.No ale jak ktoś jest ambitny i mu się nudzi to może się zabrać za zwykłą bezpilotówkę.
  • #16
    darens
    Level 22  
    Panowie system juz mam z quasara,moje pytanie dotyczyło tego czy dobrze interpretuje przewody CAN HIGH I CAN LOW,doskonole rozumiem ze kazdy by chciał na "gotowo" dostać schemat ale alarmu tego nie montuje zarobkowo tylko niestety dla rodzinki,pozatym jak pisałem wyżej nigdy wczesniej nie zakładałem CANa,mam nadzieje ze którys z kolegów mi pomoze w tej niby prostej sprawie.pozdrawiam
  • #17
    xwit
    Level 33  
    A masz schemat do jakich przewodów w aucie podłączyć?
  • #18
    renqien
    Level 32  
    No widzisz, a w dobrej bezpilotówce CAN nawet klient detaliczny dostaje rozpiskę, schematy i zdjęcia. Teraz musisz pomęczyć producenta o dokładny opis montażu i miejsca w samochodzie, w które musisz się podpiąć.
    Na szczęście Quasar Electronics ma dobrą obsługę klienta i nie powinno być problemów.
  • #19
    carrier
    Car alarms specialist
    W astrze h CAN jest na 1 przewodzie, a poza tym nie wystarczy mieć dowolnego alarmu CAN'owego. Aby taki alarm pracował z astrą musi być zaprogramowany i skonfigurowany zgodnie z protokołem opla.
  • #20
    darens
    Level 22  
    generalnie nie dostałem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie ale mimo tego dziękuje za zainteresowanie tematem który uważam za zamknięty.pozdrawiam
  • #21
    User removed account
    User removed account  
  • #22
    darens
    Level 22  
    norbert chodziło mi o to czy dobrze interpretuje CAN HIGH I LOW,zostało napisane ze astra ma can na jednym przewodzie ale którym HIGH czy LOW?.Co do montażu "zwykłego" systemu zostało mi to juz wyjasnione.DZiękuje pozdrawiam i temat zamykam.