Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf IV 98r. 1.6SR Skaczą obroty po wciśnięciu sprzęgła.

Dexter121 30 Lis 2006 22:45 10539 20
  • #1 30 Lis 2006 22:45
    Dexter121
    Poziom 11  

    Sanochód jak w temacie kod silnika AKL i mam taki problem że gdy podczas jazdy chce sie zatrzymać to wciskam sprzęgło i wtedy zamiast obroty spadać normalnie to najpierw idą w górę o jakieś 500 aż słychać silnik i dopiero spadają.

    Co może być przyczyną.

    Z góry dzięki

  • #2 30 Lis 2006 22:48
    Usunięty
  • #3 30 Lis 2006 22:53
    Dexter121
    Poziom 11  

    Ale nie działo się tak pojawio się to dopiero jak wyczyścili mi przepustnice i zaadaptowali w serwisie

  • #4 30 Lis 2006 22:55
    sigi
    Spec od samochodów

    Dexter121 napisał:
    Ale nie działo się tak pojawio się to dopiero jak wyczyścili mi przepustnice i zaadaptowali w serwisie

    Złóż im reklamację.

    Pozdrawiam.

  • #5 30 Lis 2006 23:08
    riko419
    Poziom 12  

    Zła adaptacja przepustnicy.

  • #6 30 Lis 2006 23:23
    Dexter121
    Poziom 11  

    Ale nie działo się tak pojawio się to dopiero jak wyczyścili mi przepustnice i zaadaptowali w serwisie

    Dodano po 1 [minuty]:

    Wielkie dzięki tak zrobie złoże reklamacje

  • #7 30 Lis 2006 23:27
    Usunięty
  • #8 01 Gru 2006 14:36
    Dexter121
    Poziom 11  

    Tak u Bełtowskiego robiłem. Ale jeszcze mowilem im ze mam wstrzasy silnika i mieli to sprawdzic i powiedzieli mi ze to przez kolektor. Czy to prawda.??

  • #9 01 Gru 2006 18:11
    SWRT
    Poziom 9  

    Te samy objawy miałem przy toledo II z silnikiem AKL. To standard w tym silniku ze sa problemy z zarzygana przepustnicą. Ale właściciel tego auta tak długo jeździł z tym uszkodzeniem ze trzeba było robic głowice. A później adaptacje przepustnicy w vag-com'ie robiłem aż trzy razy po każdej trzeba zrobić mały test samochodu czyli jazda na wszystkich biegach, ale bez męczenia silnika, delikatna jazda. I koleś śmiga bez problemu.
    Sprawdź czy przypadkiem u ciebie nie jest znowu ona zabrudzona, i rób kolejne nastawy, no chyba że kolesie w serwisie uszkodzili potenciometr przepustnicy no to wtedy klapa. A i sprawdż czy przypadkiem przewod odpowietrzajacy pokrywe zaworów nie jest walnięty, czy nie lapie lewego powietrza:)

  • #10 01 Gru 2006 19:21
    serg77
    Poziom 15  

    SWRT napisał:
    A i sprawdż czy przypadkiem przewod odpowietrzajacy pokrywe zaworów nie jest walnięty, czy nie lapie lewego powietrza:)


    hmmm,a moglbys to wyjasnic dokladniej?, moze jakis rysunek jak to jest podlaczone bo nie bardzo qmam gdzie to lewe powietrze mialby zasysac i co by ono mialo zaklocac? czy w tym przewodzie odpowietrzajacym jest jakies podcisnienie ktore jest podpiete pod uklad wtryskowy?

  • #11 01 Gru 2006 19:33
    arba
    Poziom 13  

    niestety w tych silnikach ( i nie tylko w tych ) po czyszczeniu przepustnicy obroty potrafią pływac , nawet po wprowadzeniu nastawów . ale z doświadczenia wiem że po ok 1000km samo sie uspokaja . możesz profilaktycznie zareklamować usterke w razie gdyby się jednak nie uspokoiło wtedy wprowadzą ci nastawy jeszcze raz

  • #12 01 Gru 2006 19:44
    Usunięty
  • #13 01 Gru 2006 20:22
    Dexter121
    Poziom 11  

    nieraz mam tak po tym czyszczeniu ze jak jest zimny wlącza sie ssanie i obroty plywają od 1200 do 1700 i tak przez minute nieraz dluzej. I nawet tak sie zdarza jak jest juz cieply silnik i sie zatrzymuje na skrzyzowaniu przez chwile plywaja obroty ale wtedy od 1000 do 1200

  • #14 01 Gru 2006 20:34
    arba
    Poziom 13  

    no cóż niebęde sie wdawał w dyskusje ale pracując w seacie 10 lat chyba wiem co pisze . w tych silnikach po czyszczeniu przepustnicy lepiej nie wprowadzać nastawów wtedy zazwyczaj jes ok od razu . ale jeśli je już ktoś wprowadził warto je niestety powtórzyć lub przejechać ok 1000km niestety

  • #15 01 Gru 2006 20:45
    matador123
    Poziom 19  

    Miałem to - winny niestety okazał się rozrząd - trzeba sprawdzić jak najszybciej.

  • #16 01 Gru 2006 23:35
    Dexter121
    Poziom 11  

    Rozrząd niedawno był robiony wymieniałem pasek.

  • #17 03 Gru 2006 19:29
    przemek1975
    Poziom 2  

    witam mam takiego samego GOLFA IV i zauważylem że przy zmianie biegów z 1 na 2 obroty wogóle nie spadaja na benzynie i na gazie natomiast z 2 na 3 i z 3 na 4 obroty spadaja czego to moze byc wina na komputerze wyszlo ze jest bląd sondy lambda i stawiam na ta walnietą sonde dodam ze tez mialem pasek wymieniany 2 tygodnie temu ale co ma do tego pasek rozrządu

  • #18 09 Lut 2007 14:44
    komancz47
    Poziom 1  

    Widzę że prawie wszystko zostało sprawdzone.Radzę ci jeszcze sprawdzić przewód od serwa.Wtedy bedzie wszystko ok.Miałem dwa takie przypadki,NAPEWNO JEST POPĘKANY ZAKLEJASZ I PO BULU.

  • #19 09 Lut 2007 19:08
    jkm73
    Poziom 20  

    ja w tym silniku nigdy po nastawach przepustnicy nie mialem problemow,warunek to tak jak elektrit podal 10-00

  • #20 26 Lut 2007 17:33
    andriusza07
    Poziom 1  

    ja w swoim AKL mam to samo obroty skaczą po wciśnięciu sprzęgła ale na biegu jałowym aoto zachowuje się jakby miało czkawkę przyczym wyraźnie spadła moc. Wyczyściłem przepustnice adaptowałem ją trzy razy w dwóch warsztatach,Przejechałem 1000 km i dalej to samo. Dziś wymieniłem świece wlali mi STP do czyszczenia wtryskiwaczy i dalej nic nie pomogło. W warsztacie stwierdzili że jak się nie poprawi to trzeba będzie wymienić wtryskiwacze z całą listwą. Co mam robić pomocy!!!!!!!!

  • #21 26 Kwi 2007 10:10
    Dexter121
    Poziom 11  

    Rozwiązałem swój problem skaczących obrotów po wciśnieciu sprzęgła było to spowodowane popsutym czyjnikiem płynu chłodzącego i uszkodzonym termostatem teraz wszystko jest ok. A że teraz troche lecą w górę jak przełącza sie z jedynki na 2 za szybko to normalne we wszystkich autach.

    Po wymianie sprzęgła jak teraz za szybko zmieniam bieg to obroty nie lecą już.

    Pozdrawiam

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME