Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem po zerwanym pasku rozrządu Renault Megane 1,9 dti

02 Gru 2006 16:21 6062 5
  • Poziom 14  
    Samochód po zerwanym pasku rozrządu , naprawiona głowica wszystko złożone , samochód pali od kopa , ale jak się wciśnie pedał gazu to obroty tylko wchodzi na 3500 i koniec , na kompie wyskakuje błąd zacytuje bo niepamiętam dosłownie - Czujnik wzniosu lub położenia iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie . Auto obroty ma ok , ale co do jazdy to jest mulaste .
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    Czujnik wzniosu iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie.

    przeca sam piszesz co jest zepsute. To ten wtryskiwacz z kabelkiem, zanim wymienisz sprawdź ciągłóść okablowania, bo nie kosztuje tyle co bułka. Wszystko dobrze poustawiane?
  • Poziom 14  
    Czujnik wzniosu iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie.

    Czy ten czujnik może być powodem , że auto jest mulaste i jego maksymalne obroty są do 3500

    Po złożeniu auto chodziło po jaki9mś czasie zapaliła się kontrolka świec żarowych .
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Ten czujnik pozwala ustalić kąt wtrysku,jak ECM go nie widzi to nie działa regulator kąta wtrysku na pompie.Silnik pracuje w trybie awaryjnym.
  • Poziom 14  
    Był źle ustawiony zapłon , teraz jest wszystko ok . Dziękuje za zainteresowanie. Temat zamknięty