Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem po zerwanym pasku rozrządu Renault Megane 1,9 dti

tomala2301 02 Gru 2006 16:21 5591 5
  • #1 02 Gru 2006 16:21
    tomala2301
    Poziom 14  

    Samochód po zerwanym pasku rozrządu , naprawiona głowica wszystko złożone , samochód pali od kopa , ale jak się wciśnie pedał gazu to obroty tylko wchodzi na 3500 i koniec , na kompie wyskakuje błąd zacytuje bo niepamiętam dosłownie - Czujnik wzniosu lub położenia iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie . Auto obroty ma ok , ale co do jazdy to jest mulaste .

    0 5
  • #2 02 Gru 2006 17:08
    robokop
    Moderator Samochody

    No i w czym masz problem?

    0
  • Pomocny post
    #3 02 Gru 2006 18:47
    ladamaniac
    Poziom 37  

    Czujnik wzniosu iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie.

    przeca sam piszesz co jest zepsute. To ten wtryskiwacz z kabelkiem, zanim wymienisz sprawdź ciągłóść okablowania, bo nie kosztuje tyle co bułka. Wszystko dobrze poustawiane?

    0
  • #4 03 Gru 2006 08:04
    tomala2301
    Poziom 14  

    Czujnik wzniosu iglicy wtrysku - brak połączenia lub przerwa w obwodzie.

    Czy ten czujnik może być powodem , że auto jest mulaste i jego maksymalne obroty są do 3500

    Po złożeniu auto chodziło po jaki9mś czasie zapaliła się kontrolka świec żarowych .

    0
  • Pomocny post
    #5 03 Gru 2006 08:46
    zbyniuś
    Poziom 26  

    Ten czujnik pozwala ustalić kąt wtrysku,jak ECM go nie widzi to nie działa regulator kąta wtrysku na pompie.Silnik pracuje w trybie awaryjnym.

    1
  • #6 03 Gru 2006 18:25
    tomala2301
    Poziom 14  

    Był źle ustawiony zapłon , teraz jest wszystko ok . Dziękuje za zainteresowanie. Temat zamknięty

    0
  Szukaj w 5mln produktów