Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WV golf III 94r 75KM na 90 czy da rade ?

DJOstry 04 Gru 2006 01:40 2969 2
  • #1
    DJOstry
    Poziom 25  
    Hej !

    Mam golfa z silnikiem 75 KM czy mozna chipa mu wymienić na 90 KM ?

    Moze cały sterownik z golfa 90-cio konnego wstawić ??

    Znalazłem w sieci wsad od modułu "3A0 907 311" niby 90-cio konny, w moim golfie sterownik jest "3A0 907 311 A" zaprogramowałem eprom 27c512 tym wsadem, wrzucilem do mojego ale nie odpalił nawet.

    Z orginalnej kostki co jest w golfie sciagłem program, porównałem z tym z sieci i sa bardzo duże róznice, nie wiem jakie bo się nie znam na tym.

    pozdro.

    Dodano po 2 [godziny] 14 [minuty]:

    No poczytałem trochcę na ten temat, widze ze to nie tędy droga.
    Trzeba odpowiednich narzędzi do modyfikacji pliku uzyć. No i sumy kontrolne w pliku.

    Ale koles kiedyś kupił gdzieś w niemczech pamieć so Seata TDI, sa mu ją wstawiałem do samochodu, faktycznie samochód miał lepsze osiagi, trochę wiecej kopcił przy max obrotach, ale predkość max wzrosła o 10km, moc tez.
  • #2
    mischa
    Poziom 22  
    Samym softem to kilka koni dodasz. TDi to co innego :) Nie możesz porównywać tych silników. No więc:
    - żeby był większa moc musisz spalić więcej paliwa
    - mieszanka musi mieć stały skład
    - w wolnossącym silniku nie wymyslisz więcej powietrza niż sam zassie
    - w silniku z turbo ustawiasz m.in. większe doładowanie
    - większe doładowanie, więcej paliwa, wieksza moc :>

    I jeszcze inaczej co do turbo:
    - spala się paliwo, spaliny napędzają turbinę
    - turbina pompuje więcej powietrza, dajemy więcej paliwa
    - jest więcej spalin, turbina pompuje więcej powietrza
    - więcej powietrza...


    kumasz ??
  • #3
    wowka
    Poziom 28  
    dobry efekt daje wstawienie walka rozrzadu od silnika 90KM. To chyba najtanszy i najlepszy sposob, bo w starego zloma kasy nie warto ladowac.

    Mam wlozony walek od silnika ABS - tego 90koni, roznica polega glownie na tym ze oryginalnie przestawal "ciagnac" od okolo 3500rpm, teraz przestaje przy okolo 4500rpm, niby nie duzo ale teraz przynajmniej mozna normalnie wyprzedzac. Walek znalazlem na allegro, z przesylka wynioslo mnie to 29zl, i jak za taka cene to jestem baaaardzo zadowolony. Mozna jeszcze przelozyc silnik na inny ale to duzo roboty i najlepiej miec drugi samochod zeby ewentualnie bylo z czego inne czesci przekladac.
    Jakby co to pisz na GG