Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Panasonic TC-21S1RF brak foni

04 Gru 2006 16:52 1236 8
  • Poziom 10  
    Witam

Mam problem z moim telewizorem przez długi czas działo się tak że podczas oglądania zanikał głos tzn sam się ściszał (lekko) dzisiał właczyłem telewizor i nie ma dźwięku wcale nawet po podłączeniu do gniazda słuchawek proszę o porade i rozwiązanie problemu jestem amatorem ale jeżeli jest to do naprawienia (wymiana jakiegos rezystora lub czegos innego ) to moge zrobić zdjęcia żeby ktoś pomógł mi w zlokalizowaniu elemetu
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 31  
    nie wiem czy dasz sobie rade sam. ewentualnie jedyne co mozesz zrobic to przelutowac płyte zeby zimne luty wykluczyc ale uwazaj zeby nie popalic punktow luowniczych i uwazaj na wysokie napiecie a najlepiej oddaj telewizor do serwisu oni to zrobia szybko i profesjonalnie
  • Poziom 10  
    juz wszystkie zimne luty poprawilem. a co jest z tym telewizorem ze nie dam sobie rady moze jednak sie uda ?
  • Poziom 31  
    wiec wez do reki schemat i przesledz droge foni od głowicy po sam wzmacniacz koncowy. powymieniaj elektrolity w torze foni sprawdz napiecia na układach odpowiedzialnych za głos moze jakis scalak jest padniety i trzeba bedzie go wymienic. ewentualnie cos sie podziało z procesorem ktory steruje praca całego TV
  • Poziom 10  
    acha dzieki ale jednak nie dam rady nie mam nawet schematu a tak mniej wiecej ile może kosztować naprawa ?? bo wiem jak to jest nie znam sie i mi powiedza cene z kosmosu za jakis smieszny scalak warty 3 zł
  • Pomocny post
    Poziom 31