Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Immobilizer vw T4 2,5 B Automat

znorbert1 06 Gru 2006 06:35 3722 13
  • #1 06 Gru 2006 06:35
    znorbert1
    Poziom 9  

    Witam serdecznie.Mam problem z odpaleniem auta po wyjęciu skrzyni automatu.Poszedł symering który szybko dał sie wymienić.Po włożeniu skrzyni i próbie uruchomienia silnika okazało się że auto nie startuje.Sprawdziłem vag comem, był błąd -uszkodzona kostka od zmiany-połozenia biegów. Zerwane styki.Polutowałem co trzeba.Błąd skasowałem.W silniku błedów -brak.W immobilizer błędówbrak.Niestety auto nawet się nie odzywa.Dodam że na czas remontu akumulator był odstawiony.Dodam że iskra jest na wszystkich świecach-sprawdzałem wielokrotnie.Skończyły mi się pomysły.Może ktoś mi pomoże b szlak mie trafia a auto stoi.Proszę o pomoc.Może immobilizer trzyma a jeśli tak to jak go ugryź może da się go wywalić?:cry::cry:Jestem z okolic Szczecina

    0 13
  • #2 06 Gru 2006 07:10
    diesel5857
    Poziom 21  

    jesli to jest immo to auto odpala na 2-3 sek i gaśnie
    takie są obiawy immo

    więc tak jak piszesz - nie te objawy
    Vag coś pokazuje ? jeśli nie to posprawdzaj od strony paliwowej

    0
  • #3 06 Gru 2006 07:31
    znorbert1
    Poziom 9  

    Zapomniałem dodać że immo nie jest w liczniku lecz po prawej jego stronie tzn oddzielna puszka. Moze da się zewrzeć jakiś przekaźnik w środku?Może auto zagada?

    Dodano po 8 [minuty]:

    Jeszcze jedno.Vagiem odczytałem nr.identyfikacyjny dośc długi numer bo 31 cyfr-liter.Vag podaje też kodowanie programowe (4 cyfry) oraz nr.dealera lub Bosch (5 cyfr).Czy to cos da?

    0
  • #4 06 Gru 2006 08:03
    kolor83
    Poziom 12  

    tak jak kolega mówi to nie jest wina immo. On by zagadał i za 2 se. zgasł, a poza tym iskry by nie było.Pompa paliwa pracuje? Znajdz przekażnik z pompy i go zmostkuj.

    0
  • #5 06 Gru 2006 10:50
    znorbert1
    Poziom 9  

    Po przekręceniu kluczyka słychać że pompka przez chwilę pracuje i póżniej przestaje

    1
  • #6 06 Gru 2006 11:21
    kolor83
    Poziom 12  

    wyciąg kostke z wtryskiwacza i włóż tak żarówke z postoju. poprostu zobacz czy jest sterowanie wtryskiwaczami.

    0
  • #7 06 Gru 2006 11:56
    mateo027
    Poziom 26  

    Co znaczy,ze auto sie nie odzywa?Jesli nie zalacza sie rozrusznik to przelacznik wielopozycyjny przy ASB. Jesli kreci,a nie chce sie uruchomic to inna sprawa.

    0
  • #8 06 Gru 2006 13:14
    znorbert1
    Poziom 9  

    Mówiąc że auto się nie odzywa mam na myśli że silnik nie startuje i nawet nie ma zamiaru zagadać , rozrusznik kręci jak szalony.Co do kostki-przełącznika wielopozycyjnego przy ASB to owszem były popękane wszystkie styki które już polutowałem .Jeżeli chodzi oto czy jest podawane napięcie na listwę z wtryskami to jeszcze nie sprawdzałem.

    0
  • #9 06 Gru 2006 13:18
    mateo027
    Poziom 26  

    Szukaj bledow w silniku, przy okazji popatrz na kostki i przewody-najprawdopodobniej przy montazu lub demontarzu ASB ktos cos uszkodzil.

    0
  • #10 06 Gru 2006 13:20
    znorbert1
    Poziom 9  

    No dobra a co jeżeli okaże się że na listwie z wtryskiwaczami brak jest napięcia ?:cry::cry::cry:

    0
  • #11 06 Gru 2006 13:25
    momik12
    Poziom 31  

    Zdaje sie,że to samo napięcie zasila cewke.Po kablu i isterka sama się znajdzie.

    0
  • #12 06 Gru 2006 13:27
    mateo027
    Poziom 26  

    Skoro masz dostep do VAGa to sprawdz co widac w silniku, nie tylko bledy ale i parametry mierzone. Nie bieduj na zapas. Zdarza sie, ze ktos po montazu skrzyni zapomni cos podpiac,albo uszkodzi przewody.

    0
  • #13 06 Gru 2006 13:28
    znorbert1
    Poziom 9  

    Zobaczymy.Co się da zrobić.Prawdę powiedziawszy to ręce mi opadają i mam już go dosyc

    0
  • #14 07 Gru 2006 09:10
    znorbert1
    Poziom 9  

    Witam ponownie.Wczoraj wieczorem sprawdziłem czy jest napięcie na listwie z wtryskiwaczami. Listwa jest podwójna.Ma dwie wtyczki.Na jednej podłaczyłem żaroweczke i po przrekręceniu stacyjki i próbie uruchomienia silnika okazało się że żarówka zaczeła swiecić tzn mrógć.Kable do tej ftyczki mają kolory:czerwony z żółtym oraz brązowy z żółtym.
    Dróga ftyczka niestety nie świeciła -brak napięcia.Kolory kabli do niej to:szro-czrny i brązowo-biały.Co ciekawe zamieniłem ftyczki na listwie z wtryskiwaczami.Silnik uruchomił się.Szybko przerwałem tą próbę.Trwało to dosłownie ułamki sekund bałem się że coś strzeli w silniku.Niemniej daje to do myślenia.Czy to nie immo blokuje całość?Czy jest możliwe rozkodowanie kluczyka lub jakiegoś konfliktu pomiędzy kluczykiem a immo?Jak sprawdzić czy to co jest w kluczyku zgadza się z tym co jest zaprogramowane z puszką immo.Proszę o pomoc

    Dodano po 4 [minuty]:

    Maj jeszcze jedną prośbę.Byłoby mi łatwiej gdybym miał schemat instalacji elektrycznej do tego auta vw T4 2,5B 1996r.Moj adres znorbert1(malpa)o2.pl

    0