Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Osprzęt kablowy
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nie stabilne obroty i gasnacy silnik

07 Gru 2006 08:15 2310 14
  • Poziom 10  
    witam wszystkich mam forda escorta 1.6 90r na wtrysku wielo punktowym .samochod ma nierowne obroty ,nie powiem wam jak skacza bo na desce nie ma tego zegara pozatym gasnie mi w czasie jazdy jak sie zatrzymam obroty tak spadaja ze az wydech wali i w tedy gasnie lub przy zmianie biegoe prosze o podpowiedzenie co mam zrobic to jest wkurzajace ,pozdrawiam ja ktos cos by wiedział prosze o meil / geleciak(malpa)neostrada.pl:cry::cry:[/b]
  • Osprzęt kablowy
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 10  
    nie ma gazu tylko benzynka:cry:
  • Poziom 14  
    wyczyść silniczek krokowy i przepustnice . od tego zacznij nic nie kosztuje oprucz środka do mycia przepustnic polecam stp .powinno pomóc .
  • Poziom 10  
    czysciłem juz przepustnice i silniczek krokowy i wymieniłem czyjnik powierrza ,:cry: i nic nadal to samo

    Dodano po 56 [sekundy]:

    a co to jeststp

    Dodano po 4 [minuty]:

    kable wn. sa nowe i swiece tez
  • Poziom 31  
    Nikt ci nie pomoże jesli nie podasz więcej informacji.Gaśnie zimny czy ciepły,jak zachowuje sie wtedy sonda,bo z opisu wynika że mieszanka za bogata.
  • Poziom 32  
    ludzie zastanowcie się co piszecie jaka przepustnica ,jaki silnik krokowy

    przecież to zapewne K lub Ke-jetronic
  • Poziom 10  
    witam jeszce raz wiec byłem w czoraj u djagnosty i mieszanka była zeczywiscie za bogata ,pytacie czy na rozgrzanym tez gasnie tak tylko w tedy jak zatrzymuje sie na swiatłach lub skrzyzowaniu ,a nawet potrafi zgasnąc w czasie jazdy ,obroty tak spadaja ze az wydech cały lata i obija sie , wiec jeszcze raz ,do tej pory zrobiłem ;wyczyscilem silniczek krokowy, zmienilem przewody wys,swiece i mieszanke mam teraz juz dobrą co prawda stał sie \wołowaty i jagby sie dusił a po chwili znowu ma kopa:-) nie wiem co mu moze juz dolegac sąda tez była sprawdzana jest ok .pozdrawiam i moze ktos wpadnie na gienialny pomysl jak mi pomyc bede wdzieczny:cry:
  • Poziom 10  
    a moze poprostu zle podłączyłem przewody wysokiego napiecia, czy moze ktoś mi podpowiedzieć jak powinny być podłączone?

    Dodano po 3 [minuty]:

    bo on zachowuje sie jak by na jakimś nie chodził cylin, objaw jest taki ze ruszam samochodemi czy to jedynka czy 2 to jest wołowaty a po jakiejs chwili wyrywa do przodu
  • Poziom 11  
    Sprawdzić czujnik TPS oraz prędkości jazdy VSS - dczep od niego kostke i się przejedź. Jak się poprawi to znaczy ze jest uszkodzony lub gdzieś połączenia się uszkodziły.
  • Poziom 10  
    dzieki Jackas sprawdze

    Dodano po 5 [minuty]:

    zycze wszystkim internautam wszystkiego najleprzego z okazji Swiąt Bozego Narodzenia pozdrawiam Marek i zarazem szczesliwego nowego roku aby nam sie nie psuły autka :-)))))))

    Dodano po 29 [minuty]:

    napisz mi jeaszcze gdzie sie znajdują te czujniki jezeli mozesz :-)to przeslij mi na meil; geleciak(malpa)neostrada.pl
  • Poziom 11  
    Witam : wszystkie uwagi są cenne ale z mojego doświadczenia wynika,że ewentualną usterką Twojego autka jest" branie lewego powietrza " spowodowane nieszczelną uszczelką pod kolektorem ssącym proszę sprawdz taką ewentualność miałem( kilka takich przypadków i te same objawy) pozdrawiam
  • Poziom 11  
    oczywiscie tez możliwe ze to lewe powietrze. Trzeba też sprawdziwć wężyki podciśnienia. Ale jak to nie pomoże, może okazac się ze to TPS lub czujnik prędkości. Najlepiej by było gdybyś miał obrotomierz. Wtedy okazałoby się czy obroty spadają kiedy auto toczy się na luzie, zwalniając coraz bardziej. Czujnik prędkości znajduje się się w skrzyni i odchodzi od niego linka od prędkosci jak również trzy kabelki. Odczepiasz od niego wtyczkę i sprawdzasz czy się poprawi. TPS jest przy wtrysku. Takie ustrojstwo czerwone lub czarne czasem bylo (po prawej stronie patrząc na silnik, naprzeciw "wejscia linki gazu") Ale podkreślam jeszcze raz z uporem K. Kononowicza, że można się doczepić do elektroniki ale najpierw trzeba wyeliminowac wszystkie nieścisłości związane z nieszczelnościami w silniku ( sczególnie kolektor dolotowy oraz przewody podciśnienia)
  • Poziom 10  
    witam wymieniłem uszczelke pod ssacym i powstał inny problem samochod chodzi jak bym go przygazowywał a momentami gaz wchodzi na pełne obrotuy a jaj raptownie wcisne pedał gazu to obroty znowu spadają i tak sie zachowują jak bym przygazowywał czyli moze i sa falujące
  • Poziom 17  
    Nie znam dokładnie budowy dolotu powietrza w fordzie ale .. lewe powietrze raczej nie ma tutaj znaczenia bo wtryski Pb znajdują się w kolektorze ssącym z dala od przepustnicy. Przepustnica a jak kto woli silnik krokowy odpowiada za ilość podawanego powietrza i dopiero na nim jest umieszczony filtr lub dolot powietrza - więc konstrukcja mało narażona na "lewe" powietrze. Zdecydowanie inaczej następuje mieszanie Pb-powietrze niż w gaźniku.
    Przypuszczam, że centralka sterująca wtryskami mogła złapać błędy i źle steruje czasami pracy wtryskiwaczy. Jeżeli istnieje taka możliwość (ford) to proponuję zresetować ustawienia przez odłączenie akumulatora na godzinę (we fiacie to działa) i powrócenie do ustawień fabrycznych.
    Istnieje druga możliwość, że wtryskiwacze są zabrudzone od trefnego paliwa albo zaciągnęły brud z baku.
    Niczego nie można wykluczyć.