Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

eberspacher D5W problem z pompą paliwa

zair 07 Gru 2006 18:32 1377 0
  • #1 07 Gru 2006 18:32
    zair
    Poziom 14  

    Witam, wyjąłem z :Witka urządzenie, Wtyk tylko jeden, 8 pin.podłaczyłem zasilanie, pompkę paliwa(jak jej nie podłacze, to w ogóle nie startuje wentylator), następnie podałem plus na D+ i + na wejscie z termostatu lub zegara. Urżadzenie pyknęło, właczył się na jakieś 10 sek wentylator i wyłaczył. pompka paliwa nie włączyła się. Przy następnych próbach urżadzein skracało czas pracy wentylatora wewnątrz. Po wstrzyknięciu małej dawki paliwa próbował załapać, a przynajmniej świeca grzała, bo wewnątrz słyszalny był dzwięk i zapach podgrzanego oleju napędowego. Niestety nie rozbierałem komina bo jest utlenione aluminium.pompa wodna jest w samochodzie i jest sterowana z samochodu a nie przez urządzenie, chociaż wydaje mi się że jest wyjscie na przekaznik pompy wodnej, bo mam różne schematy - od samochodu po numerze VIN i producenta urządzenia w postaci kitu. Pytanie: czy mam uszkodzony sterownik, czy podłączyć przekażnik pompki wodnej bo może go nie widzieć i nie odpala, lub proszę o jakąs koncepcję. Na samochodzie w ogóle się to nie włacza. Proszę bardzo o pomoc i opis jak to działa, bo może trzeba poczekać około minuty albo ileś na podgrzanie świecy. Co do lania paliwa bezpośrednio i innych sugestii to proszę mnie nie krytykować. Wlot i wylot jest drożny i dmucha bez problemu. Bardzo proszę o pomoc.

    0 0
  Szukaj w 5mln produktów