Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Autoalarm Python SP 3000 V1 LCD

08 Dec 2006 00:40 2752 6
  • Level 10  
    Serdecznie Witam,
    przeczytałem tutaj już wiele tematów o alarmie ""Python"". Znalazłem wiele porad i rozwiązań, ale mimo to jeszcze czegoś brakuje. Chodzi mi przede wszystkim o sprawy proste dla znawców i instalatorów ale bardzo trudne dla ludzi, którzy też chcą alarm zainstalować ale są piekarzami, ekonomistami, kowalami itd. Kupując alarm, sprzedawca informuje, że montaż zgodnie z super instrukcją jet bardzo prosty i nawet dziecko może to zrobić. Oczywiście, można zlecić montaż ale często chodzi o satysfakcję jak również o pieniądze. Ja kupiłem ten alarm i chcę go chętnie zainstalować i mieć z tego wielką satysfakcję. Przystąpmy do prostych, a czasami może i śmiesznych pytań.
    Wiele przewodów podłączyłem już zgodnie z instrukcją ale nie mam pojęcia gdzie mogę podłączyć przekaźniki kierunkowskazów? Jest jedno wyjście na kierunki ale tu pojawiają się dwa błyski i 30 sek.. napięcie. Ja chcę tylko krótką sygnalizację świetlną w momencie uzbrajania i rozbrajania.
    Proszę o pomoc.
    Następne pytania przyjdą po rozgryzieniu tego tematu
  • Level 2  
    opisz samochód, pojedynczy przewód z centralki wykorzystaj do załączaninia przekażników lub rozdziel diodami i podepnij do przewodów świateł awaryjnych
  • Level 20  
    przeczytaj dokładnie schemat i instrukcję:
    v1 lcd ma oddzielne wyjścia na światła (kierunkowskazy) 6 pinowa wtyczka, dwa białe przewody.
    pojedynczy biały przewód w 16 pinowej wtyczce moze również sterować swiatłami poprzez przekaźnik a 30 sek. napięcie to funkcja oświetlania drogi do pojazdu. Ta funkcja jest programowalna.
  • Level 10  
    bmpauto wrote:
    opisz samochód, pojedynczy przewód z centralki wykorzystaj do załączaninia przekażników lub rozdziel diodami i podepnij do przewodów świateł awaryjnych


    Witam,
    samochód to opel frontera, długi.
    Jeśli chodzi o pjedyńczy przewód, to który. Przekaźniki- mam swoje zamontować czy chodzi Ci o przekaźniki idące do kierunków lewych i prawych?

    Dodano po 1 [godziny] 19 [minuty]:

    markomp wrote:
    przeczytaj dokładnie schemat i instrukcję:
    v1 lcd ma oddzielne wyjścia na światła (kierunkowskazy) 6 stykowa wtyczka, dwa białe przewody.
    pojedynczy biały przewód w 16 pinowej wtyczce moze również sterować swiatłami poprzez przekaźnik a 30 sek. napięcie to funkcja oświetlania drogi do pojazdu. Ta funkcja jest programowalna.


    Halo marcomp,
    instrukcję, która jest nie kompletna, przeczytałem już wiele razy, a następnie włączyłem komputerowego tłumacza i zacząłem tłumaczyć resztę z dołączonej instrukcji angielskiej.
    6-cio stykowa wtyczka- przewody białe H1/1 i 3, wyjścia przypuszczam z przekaźnika czasowego, dwa krótkie sygnały i jeden długi, nadają się do świateł ale tylko przez przekaźnik, bo na wyjściach jest +. Org. przekaźnik sterowany jest minusem i znajduje się razem z bezpiecznikiem przy silniku (za daleko i trudno się dobrać do styków), pozostaje wył. przy kierownicy. Przewody te można programować na trzy sposoby, wyłączone, włączone na 30 sek. przy rozbrojeniu i włączone na 30 sec. przy rozbrojeniu i 10 sec. przy uzbrojeniu.
    Na H8/16 pojawiają się te same sygnały w minusie, o programowaniu tego przewodu nie mogę nic znaleźć. Schematu w instrukcji przy tym przewodzie też nie rozumię, po co mit drzwi i światła jeśli napisane jest " wyjście na kierunkowskazy". Mój tłumacz wymyślił, że tym przewodem można przy rozbrojeniu oświetlić kabinę przez 30 sec., a przy alarmowaniu światło w kabinie mruga tak długo jak syrena jęczy. Przcież od syreny mogę też odejść na relais i sterować światłem w bagażniku.

    Wygląda na to, że nadal stoję w tym samym miejscu i muszę dalej myśleć.
    Przez to wszystko coraz częściej biegam do lustra i patrzę czy na czole nie pojawiają się już żylaki, zamiast na jednym przewodzie krótkie ujemne sygnały do pokazania światu, że właśnie włączam lub wyłączam alarm.
    Mój tłumacz nie tłumaczy, tylko myśli i potem jak czyta to co wymyślił, to wygląda na to, że rozumie co wymyślił.
    Dziękuję za to, że przynajmniej wy dwaj zainteresowaliście się moim problemem, a więc do następnego razu.:|
  • Level 20  
    tego pojedynczego nie musisz nigdzie podpinać. Kierunkowskazy podpinasz pod te 2 białe z 6pin kostki.
    Który rocznik tej frontery?
    Kierunki masz pod kierownicą lub w progu czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem.
    Podaj mi maila to wysle Ci kompletną instrukcję po polsku.
  • Level 10  
    markomp wrote:
    tego pojedynczego nie musisz nigdzie podpinać. Kierunkowskazy podpinasz pod te 2 białe z 6pin kostki.
    Który rocznik tej frontery?
    Kierunki masz pod kierownicą lub w progu czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem.
    Podaj mi maila to wysle Ci kompletną instrukcję po polsku.


    Witam,
    nadal nie wiem, który to jest ten pojedynczy.
    Pod dwa białe z sześcio pinowej wtyczki nie mogę podpiąć przekaźników kierunkowskazów, bo jeżeli są aktywne, to podają dwa krótkie sygnały i jeden sygnał 30-to sekundowy lub dwa krótkie i jeden 10-cio sekundowy, w zależności od zaprogramowania w "Grupie II". Już to pisałem, te przewody są tylko do świateł, oświetlenie drogi do samochodu (30 sek.) i od samochodu (10 sekund). Trochę głupio by wyglądało to samo ale z kierunkami.
    To jest rocznik wczesny 2004 i osiemdziesięciu ośmiu koni w zaprzęgu.
    Kierunki - jeśli chodzi Ci o przekaźniki, to są po lewej stronie, tu gdzie skrzyneczka z bezpiecznikami (K8 dla lewej str i K9 dla prawej), jeśli chodzi Ci o przewody, to do obydwóch cewek idzie żółty przewód, a od styków ziel/czarny i różowy.
    Instrukcje instalacji i obsługi w jęz. polskim i w angielskim mam, Są to te instrukcje które dostaje się przy kupnie alarmu. Tłumaczenie polskie nie jest zbyt dobre. Wiele słów i wiele zdań nie są w ogóle przetłumaczone, a niektóre są błędnie, mylnie przetłumaczone. Np.pozycja H 8/16- biały przewód- napisali- wyjście na kierunkowskazy, a w rzeczywistości nie ma to nic wspólnego z kierunkami, chodzi o światło wewnętrzne, które po otworzeniu auta świeci 30 sek., a w trakcie alarmowania mruga tak długo jak syrena kaszle. Jeśli masz lepszą instrukcję i w całości przetłumaczoną, to oczywiście chętnie skorzystam.
  • Helpful post
    Level 20  
    poszło na maila.