witam panowie samochód jak w temacie zaczne od tego co zrobiłem zaślepiony egr ,czujnik ciśnienia w kolektorze na biegu jałowym 2,3 V po pdodaniu gazu dochodzi do 3,8 V .Zastanawia mnie jedna rzecz wspólczynnik wypełnienia impulsu na elektrozaworze sterujacym doładowaniem po odpaleniu wynosi ok 10 % tak jak powinno i nie zmienia sie po dodaniu gazu podobnie jak podciśnienie na tzw. gruszce przy turbo .Zmienia sie to po odpieciu czujnika ciśnienia po dodaniu gazu wsp€łczynnik wskakuje na około 97 98 % i tak zostaje a jak sie znowu przegazuje to wchodzi na 100% i stoi.wyłczenie zapłonu odpalenie i znowu na poczadku 10% dodajemy gazu dochodzi do 98 a nastepnie 100% i stoi. nie wiem o co chodzi nie miałem takiego przypadku co to moze być nie mam ecu na podmiane wiec nie wiem z góry dzieki za podpowiedzi