Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen C-5 Wylacznik BHI

bohdanek 11 Gru 2006 03:46 1972 13
  • #1 11 Gru 2006 03:46
    bohdanek
    Poziom 12  

    Witam! Chcialbym miec mozliwosc wylaczania i wlaczania BHI w dowolnym momencie podczas jazdy. Czy ktos wie jak to zrealizowac? Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam

    0 13
  • #2 12 Gru 2006 22:02
    bohdanek
    Poziom 12  

    Naprawde nikt nie zna zagadnienia? BHI- jest to "blok hydro-elektroniczny' Zawiera elektryczna pompe plynu hydraulicznego, zespol elektrozaworow oraz kalkulator ktory tym zarzadza. Sluzy to do regulacji przeswitu[nizej-wyzej] Dzieje sie to automatycznie podczas jazdy. Zalezy to od jakosci nawierzchni i predkosci samochodu. Moze te informacje pomoga w znalezieniu rozwiazania. Pozdrawiam

    0
  • #3 12 Gru 2006 22:08
    tytan58
    Poziom 19  

    nie tylko automatycznie ręcznie też możesz wybrać prześwit

    1
  • #4 12 Gru 2006 23:27
    bohdanek
    Poziom 12  

    Zgadza sie ale tylko do 40km/h. Nie chodzi mi o regulacje przeswitu podczas jazdy. Poprostu chce to wylaczyc bo mam wrazenie ze, w pewnych warunkach dzialanie BHI pogarsza komfort jazdy. To tylko doswiadczenie. Pozdr.

    0
  • #5 14 Gru 2006 21:38
    bohdanek
    Poziom 12  

    Witam! Moze ktos ma schemat podlaczenia tego ustrojstwa do BSI?

    0
  • #6 14 Gru 2006 22:14
    tomekb
    Poziom 25  

    bohdanek napisał:
    Witam! Chcialbym miec mozliwosc wylaczania i wlaczania BHI w dowolnym momencie podczas jazdy. Czy ktos wie jak to zrealizowac? Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam

    po co Ci to?

    0
  • #7 14 Gru 2006 22:15
    ziarus1
    Poziom 22  

    Witam napisales :Zgadza sie ale tylko do 40km/h ,ja testowalem ten system zarówno przy 40 km/h jak i 150km/h i zawsze dzialala mi regulacja przeswitu na autostradzie opuscilem go chyba prawie do min i tez bylo ok .
    Wiec moje pytanie czy w tej c5 bylo cos nie tak ze dzialal system powyzej 40km/h
    Pozdrawiam.

    0
  • #8 16 Gru 2006 21:14
    bohdanek
    Poziom 12  

    Wtam! Piszac ten post chyba nie miales na mysli C-5. W tym samochodzie pelna regulacje przeswitu mozna realizowac tylko wtedy gdy auto stoi w miejscu. W czasie jazdy mozna to zrobic w ograniczonym zakresie, ale tylko do 40km/h. Potem BHI rzadzi sie swoimi prawami i kierowca nie ma na to wplywu. A najprostrzym sposobem zeby miec na to wplyw to wylaczenie "tego" Pozdr.

    0
  • #9 16 Gru 2006 21:23
    ziarus1
    Poziom 22  

    Witam miałem na mysli c5 2.0 hdi 2002r i tu mnie dziwi ze piszesz ze reguluje sie tylko do 40km/h bo ten co ja mialem i wszystko mysle z nim bylo ok regulowal przeswit i twardosc powyzej 40km/h
    Pozdrawiam.

    0
  • #10 16 Gru 2006 21:37
    bohdanek
    Poziom 12  

    Oczywiscie, ze reguluje ponad 40 ale sam: automatycznie

    0
  • #11 16 Gru 2006 21:46
    ziarus1
    Poziom 22  

    To napiszę inaczej jadąc 150km/h po autostradzie wskaznik zawieszenia na drugim polu od dolu czyli zielonym po wcisnieciu przycisku pomiedzy fotelami tego do obnizania nadwozia zielona kontrolka zaczyna migac przez ok 20s i autko sie obniza a zarazem utwardza mozna tak zrobic ze samochod przy 150km/h bedzie calkiem twardy i obnizony nieraz tak jezdzilem bo przy normalnym ustawieniu zawieszenia i automatyce nie nadaje sie do szybkiej jazdy po zakrętach.

    0
  • #12 16 Gru 2006 21:59
    bohdanek
    Poziom 12  

    No to jestesmy w domu, moj nie ma przycisku SPORT [nie mozna go utwardzac]

    0
  • #13 16 Gru 2006 22:02
    ziarus1
    Poziom 22  

    a jak masz realizowane podnoszenie i opuszczanie , nie masz takich dwóch przycisków pomiedzy fotelami ?

    0
  • #14 16 Gru 2006 22:12
    bohdanek
    Poziom 12  

    Mam te przyciski, tylko bez tego trzeciego posrodku z napisem SPORT, a komunikaty o stanie przeswitu wyswietlane sa na wyswietlaczu LCD

    0