Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes C220 diesel --> układ zasilania ... pompa?

11 Gru 2006 22:39 3080 4
  • Poziom 2  
    Mam problem z mercedesem 220 C DISEL rok 1997,po przejechaniu około 7 km kiedy płyn hłodzący osiąga temperaturę 85 stopni i następuje otwarcie termostatu zapala się kątrolka EPC i silnik zaczyna pracować jak na trzech cylindrach, pedał przyśpieszenia nie reaguje na polecenie więc staję i gasze silnik. Po trzech minutach odpalam i wszystko jest idealnie mogę przejezdzić cały dzień z przerwami jednak nie dluższymi niż 12 godzin. Mechanik z serwisu mercedesa polecił mi wymienić wymiennik cipł lecz nie pomogło. Każdego dnia jest dokładnie tak samo, moż ktoś mi powie jak zlikwidować tą usterkę.
  • spec od auto-elektro
    odczytać błedy w sterowniku i w/g nich dokonac naprawy
  • Poziom 22  
    Według mnie wina uszczelki pod głowicą
  • Poziom 2  
    BosmanCB napisał:
    Mam problem z mercedesem 220 C DISEL rok 1997,po przejechaniu około 7 km kiedy płyn hłodzący osiąga temperaturę 85 stopni i następuje otwarcie termostatu zapala się kątrolka EPC i silnik zaczyna pracować jak na trzech cylindrach, pedał przyśpieszenia nie reaguje na polecenie więc staję i gasze silnik. Po trzech minutach odpalam i wszystko jest idealnie mogę przejezdzić cały dzień z przerwami jednak nie dluższymi niż 12 godzin. Mechanik z serwisu mercedesa polecił mi wymienić wymiennik cipł lecz nie pomogło. Każdego dnia jest dokładnie tak samo, moż ktoś mi powie jak zlikwidować tą usterkę.

    umnie tak bylo i wymienilem oring na pogrzewaczu i jest teraz ok po nocy zawsze schodzilo mi paliwo do baku popatrz szczelnosc przewodow paliwowych
  • Poziom 11  
    czy kiedy kolwiek ktos robił elektryke
    ja miałem to samo
    zapłaciłem 50 groszy za oring na plastikowych przewodach od pompy
    napewno nie daj się zrobić na kase
    bo to drobnostka