Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Ascona 1.3 - zanik iskry

13 Gru 2006 16:55 999 7
  • Poziom 12  
    Witam
    Mam kłopot z Oplem Asconą 1,3N od pewnego czasu silnik przerywa winny napewno nie jest układ zasilania paliwem (całkowice przejrzany łacznie z myciem gaźnika bo było to pierwsze podejrzenie) Samochód zachowuje się tak jakby wczasie jazdy cyklicznie włączać i wyłączać stacyjkę przy czym bardzo żadko gaśnie zupełnie poprostu dławi się na okres ok2s i jedzie dalej, nie ma to żadnego związku z obrotami. Podejrzewałem jakąś przerwe w instalacji ale po podłączeniu na krótko cewki i elektrozaworu w gaźniku z klemą akumulatora problem nie ustał.
    Samochód posiada klasyczny przerywaczowy układ zapłonowy z rozdzielaczem. kondensator jest raczej sprawny bo po jego odłączeniu silnik wogóle nie chce palić. Z tąd moje pytanie do praktyków czy po wyglądzie kopółki ropzdzielacza i palca można stwierdzić czy ucieka po nich iskra bo tylko to mi pozostało przewody są raczej dobre w ciemności ne widać żeby "siały"
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 31  
    masz za niskie napi.ęcie zasilające cewkę po kluczyku.Wyczyść stycznik w stacyjce kub zastosuj dodatkowy przekaznik zasilający cewkę
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 34  
    Upływność WN do masy można poznać po występowaniu szarych ścieżek między słupkiem środkowym a bocznymi i między bocznymi a obudową. to samo tyczy sie palca. Objawy upływności do masy na kopółce występują szczególnie dotkliwie przy dużej wilgotności powietrza na zimnym silniku. To raczej nie skup sie na kablu między aparatem a cewką (przełamanie żyły wewnątrz izolacji) stanem styków przerywacza(za mała przerwa lub podpalone). Niewłaściwa ciepłota świec, przebicia wewnątrz kanału elektrody.
  • Poziom 31  
    tokas napisał:
    po podłączeniu na krótko cewki i elektrozaworu w gaźniku z klemą akumulatora problem nie ustał.




    przecież pisze chłopak!! to typowy objaw dla opla,stacyjka-spadek napięcia
  • Poziom 34  
    No właśnie momik przeanalizuj dokładnie co zacytowałeś. "problem nie ustał". Czytaj uważniej.
  • Poziom 2  
    witam!
    miałem kiedyś asconę i ten sam problem.
    aparat zapłonowy, tzn. przysłona czujnika halla jest na ośce wkładana na klin i on się wyrabia, wtedy auto jedzie ale wariuje, traci moc, strzela, walą zawory itd.
  • Poziom 22  
    kurcze czytajcie uważnie

    "miałem kiedyś asconę i ten sam problem.
    aparat zapłonowy, tzn. przysłona czujnika halla jest na ośce wkładana na klin i on się wyrabia, wtedy auto jedzie ale wariuje, traci moc, strzela, walą zawory itd"

    przecież pisal ze ma klasyczny ukl zapłonowy z przerywaczem.

    Pozdrawiam.