Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nagłośnienie imprez szkolnych i apeli. Jaki sprzęt kupić?

damzoo 14 Dec 2006 23:12 2262 14
    damzoo
    Level 11  
    Witam serdecznie. Zajmuje się w mojej szkole gdzie jestem nauczycielem nagłośnieniem. Zamierzamy zakupić nowy sprzęt nagłaśniający i proszę o radę co lepiej kupić. Chodzi o nagłośnienie na imprezy szkolne czy apele, a czasami dyskoteki dla uczniów. Nie stać nas na dobre kolumny więc mamy eltony stare duże skrzynie coś ok. 80 Wat. Ale brakuje wzmacniacza....
    Zastanawiam się nad kupnem
    A) powermixera
    BEHRINGER PMH 1000
    lub
    Phonic POWERPOD 740 deluxe
    lub
    OMNITRONIC LS-822A
    lub
    Powermikser Estradowy Alphard Ep-8

B) oddzielnie końcówka mocy i mikser i tutaj firmy
    RELOOP RPA 700
    lub
    RELOOP RPA 1400
    lub
    MA 2150
    lub
    ALPHARD koncówka mocy M-2
    lub
    CROWN XLS 202
    lub
    DAP AUDIO Palladium P 500
    lub
    Phonic MAX 860
    lub
    GEMINI GPA-3000
    + mixer
    OMNITRONIC RS-602 - mikser
    lub
    ALESIS MultiMix 8 FX - mikser z procesorem efektów
    lub
    SAMSON MDR 6 - mikser analogowy
    lub
    SAMSON MDR 1064 - mikser analogowy
    lub
    YAMAHA MG 8/2 FX - mikser
    lub
    YAMAHA MG 10/2 - mikser

bardzo proszę o radę jaką konfigurację wybrać. Koszt max 1600 zł. Wielkie dzięki pozdrawiam.
    maryann
    Level 37  
    Tu jest wszystko i aktualne. Potem pisz.
    Powodzenia!
    damzoo
    Level 11  
    tu czyli gdzie??
    alnus
    Level 28