Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alarm LEGENFORD MINI do CORSY B

WAGOWA 15 Gru 2006 22:21 873 4
  • #1 15 Gru 2006 22:21
    WAGOWA
    Poziom 12  

Witam.
    W tym temacie jestem całkowitym laikiem.
    Dostałem od znajomego zbyteczny mu alarm LEGENFORD MINI + ZAMEK 4 DRZWI + SYRENA. Sądzę, że to "paść", ale chciałbym prosić o odpowiedź na moje pewnie śmieszne pytania.
    W alarmie tym są wyjścia na światła awaryjne i na drzwi. Proszę o najprostszy rysunek choćby w paincie jak i co do czego podpiąć.
    Jak nadmieniłem jestem laikiem, więc proszę o rozrysowanie jak to popodpinać. zy światła awaryjne podpina się pod jakiś przekaźnik?? (jeżeli tak, to pod jakie przewody lub pod co??)
    Co do wyłącznika krańcowego, to podobno podłącza się pod przewód drzwi?? (podobno)
    Czy przewód ten można podłączyć pod odizolowaną część przewodu dobiegającego do wyłącznika w drzwiach i ponownie zaizolować?
    Przepraszam za te zapewne BANALNE dla Was pytania, ale zrozumcie, że nie każdy się na wszystkim zna a ja na alarmach i innych takich WOGÓLE!!!!
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

0 4
  • #2 16 Gru 2006 00:50
    bartek_p
    Poziom 31  

Jeśli się na tym nie znasz to proponuje odwiedzić zakład który się na tym zna. Jeśli czujesz się na siłach to proponuje użyć szukajki a na pewno znajdziesz odpowiedź na nurtujące cie pytania

0
  • #3 16 Gru 2006 01:49
    solecki.m
    Poziom 26  

Zapodaj skany tych "paści", coś tam pomożemy....

0
  • #4 16 Gru 2006 08:17
    norbert.s.

VIP Zasłużony dla elektroda

WAGOWA napisał:
    Witam.
    Przepraszam za te zapewne BANALNE dla Was pytania, ale zrozumcie, że nie każdy się na wszystkim zna a ja na alarmach i innych takich WOGÓLE!!!!
    Z góry dziękuję za odpowiedź.