Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi a6 2,5 tdi v6 zgasła i nie chce odpalić

16 Gru 2006 08:34 15480 30
  • Poziom 11  
    Witam mam problem z audi a6 2,5 tdi samochód normalnie odpalił i po chwili zgasł i nie idzie odpalić,sprawdzałem układ paliwowy nie jest zapowietrzony z rurek strzyka normalnie paliwo.Podpiołem pod vaga wyskoczył błąd 520 przepływomierz masy pow,523 czujnik temp wlotu powietrza i 30-00 przerwa lub zwarcie do masy wie ktoś co się mogło stać że silnik sam zgasł wcześniej było ok tylko wymieniałem przepływomierz właśnie na nowy ale było wszystko ok samochód normalnie jezdził czekam na porady i z góry dzięki.
  • Poziom 15  
    sprawdz czujnik obrotów wału-chociaż nie widziałem jeszcze żeby padł
  • Poziom 11  
    czujnik dobry,teraz silnik po dłuższym kręceniu coś zaczął sie odzywać i tylko zaczął i dalej nic czekam na inne sugestie panowie z góry dziękuje
  • Poziom 15  
    odkręć pokrywę jednostki sterującej i zobacz czy nie ma tam wody-to dość wrażliwe miejsce,i ew.rozrząd
  • Poziom 11  
    wszysto jest suchutkie auto noramalnie jezdziło wczoraj odpaliłem i wycofa łem 2m i zgasło i nie można odpalić rozrząd ok

    Dodano po 21 [minuty]:

    panowie sprawdziłem jeszcze raz paliwo w rurkach leci ale bardzo słabiutko tak jak by sie zapowietrzył bo w przewodach wtryskowych się pieni, ze zbiornika prówowałem zaciągnąć i idzie filtr sprawdziłem jest ok jakieś sugestie????
  • Poziom 10  
    Napisałeś, że wyskoczył błąd przepływomierza może tzeba go sprawdzić.
  • Poziom 11  
    przepływomierz założyłem nowy,ale myśle że to nie będzie nic miało wspólnego z odpaleniem teraz nie ma żadnych błędów tylko pompa nie podaje paliwa i w tym tkwi cały problem nie rozumiem tylko jednego żeby tak nagle cos się uszkodziło czekam na dalsze wskazówki.pozdrawiam

    Dodano po 1 [minuty]:

    mysle że to cos z elektroniką się stało może ktoś miał taki przypadek i się podzieli wiedzą
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    czy ten sterownik nagle może sie uszkodzić czy daje jakies oznaki wcześniej jak to sprawdzić na 100% że to sterownik pompy??

    Dodano po 3 [godziny] 5 [minuty]:

    panowie pomóżcie bo już opadam z sił z tą audi i beż rezultatu vag nic nie pokazuje a paliwa pompa nie podaje czekam na pomoc z góry dzięki
  • Poziom 11  
    Mam jeszcze jedno pytanie gdzie mogę ten sterownik naprawić i jaki jest koszt takiej naprawy
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    elktrit a dlaczego mogło sie zapowietrzyc tak z niczego jak najlepiej to sprawdzic czy to jest ten sterownik ??
  • Poziom 10  
    Sprawdź przewody paliwowe czy nie są popękane lub uszkodzone, opaski zaciskowe na tych przewodach, zobacz jeszcze połączenia z masą.
  • Poziom 11  
    przewody sprawdzone masa i zasilanie też także pozostaje tylko sterownik pompy tylko jak go naprawić TANIO !!!
  • Poziom 11  
    dzisiaj wyskoczył błąd 1318 sterownik pompy wtryskowej 49-00 brak komunikacji.To już wszystko wiadomo tylko może ktoś zdradzi tajemnice naprawy sterownika z góry dziękuje

    Dodano po 1 [minuty]:

    nie chcę za free pisać na GG
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    myślałem że forum jest po to aby podzielić się wiedzą a nie tylko chwalby i kasa u każdego na pierwszym miejscu a pomocy ZERO !!!
  • Poziom 13  
    Wiesz może nie wszyscy forumowicze są tacy jak opisałeś wyżej, ale ten do którego to napisałeś chyba taki pazerny jest, a już napewno niemiły. Pozostawie to bez komentarza.
    Życzę Ci powodzenia w wykryciu usterki, i w miarę taniego usunięcia.

    Chętnie pomógł bym za darmo, ale niestety brak wiedzy w tym temacie.
  • Poziom 11  
    jak znajdę usterke i ją usunę to będę dumny z siebie ale dziwi mnie to że nikt nie powie o co chodzi tylko kasa i kasa ale jak by jeden napisał to by sie skończyło wymadrzanie na forum liczę że się taki znajdzie i opisze naprawe tej usterki czekam cierpliwie panowie
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    grzegorz1212 napisał:
    jak znajdę usterke i ją usunę to będę dumny z siebie

    - jak nie zepsujesz nic więcej i nie dołożysz 3x tyle do interesu - to będzie powód do radości - zaczniesz przeliczać jak byś taki każdemu zrobił... normalnie biznes... Gorzej jak już wszystko stanie - a w warsztacie zobaczą, że "majster" "wie więcej" a jednak sobie nie poradził - znasz wtedy cennik :?:


    Jasiek3023 - czemu kolego ty innym nie pomagasz :?: Ciekawe jak byś zepsuł kawałek sterownika/licznika za 1000pln by dowiedzieć się, co i jak działa czy na drugi dzień tu na "forum" byś wszystko opisał, dał zdjęcia :?:


    ...ale jak by jeden napisał to by sie skończyło wymadrzanie.. - no właśnie włóż pieniądze w sprzęt posiedź troszkę, rozpracuj, daj wszystko na forum, chętnie później poczytam twe obszerne publikacje na allegro.


    ...pomocy ZERO... - Czyż nie otrzymałeś konkretnych odpowiedzi, co masz sprawdzić :?:
  • spec od auto-elektro
    grzesiu i jasiu mam dla was dobrą wiadomość ponieważ naprawa tych pomp nie jest droga (max 20% wartosci samochodu - sprawnego , bo teraz to jest nic niewarty skoro nie jeździ)
    a co do ceny Elektrita to jest ona i tak niska bo wynosi 1/2 - 1/3 ceny naprawy tej pompy w zakładzie regenerująym pompy - wiec chyba warto.
    możesz oczywiście sam to naprawić - wystarczy wyjąc pompe i zmienic uszkodzony element, choć zaczynam wątpić czy stac cię na ten samochód, może należało by kupic tańszy?
    życze wesołych świat i nowej pompy pod choinką :)
  • Poziom 20  
    grzegorz1212 wiesz co to znaczy siedzieć do rana przy jednym samochodzie? Czy wiesz co to znaczy nie mieć siły chodzić, wyglądać z przemęczenia jak ćpun?Czasem się zastanawiam czy warto, ale zaraz nadchodzi refleksja, że warto, bo chociaż nie zbiję na tym nigdy majątku to będę bogatszy o wiedzę której nie da się kupic. No włąsnie nie da się jej kupić. Myślisz że ktos kto w pocie czoła zgłębia naprawdę trudne tematy, nie kasowanie poduszek vagiem, ale choćby taki sterownik VP44, powie ci co i jak naprawić? Pomyśl ile on włożył w to pracy i serca zanim naprawił. Żądasz tego żeby podzielił się taką informacją na publicznym forum?? Przecież to jego chleb. Znam osobiście elektrita i paru innych znakomitych fachowców z różnych zakątków Polski i nawet nie smiem się pytac o sprawy immo, crash data itp., bo mam szacunek dla ich wkładu w polską autoelektronikę, dla ogromu pracy jaką wykonali.Jeśli mają taką wolę to podzielą się ze mną wiedzą.Dla mnie jest największy zaszczyt jaki może mnie spotkać.Ja nie kupiłem sobie vaga na allegro żeby naprawiać swoje auto. Prowadzę warsztat i czasem siedzę po 14h do późna w nocy i naprawdę rozumiem oburzenie elektrita i paru innych osób. Chciałeś grzesiu dostać wszystko na tacy? Było cię stać na zakup takiego TDI to niech będzie cię stać na fachowy warsztat, a nie próbujesz tutaj cwaniakowac. I tak tego sam nie naprawisz i tak.Moim zdaniem powinieneś się wstydzić.Wypowiedzi takich użytkowników jak ty zanizyły poziom forum które miało być dla prawdziwych fachowców, a nie cwaniczków co kupili sobie fejsik od Srakena i nie potrafią nawet zinterpretowac błędu nie wspominając o wartościach zmierzonych.
  • Poziom 11  
    ok.spróbuję jednak sam zrobię to zrobie już też siedzę dwa dni ale jakis rezultat widzę błędów vag już nie odczytuje czyli moja praca pomogła a jurto walczę dalej .pozdrawiam wszystkich elektroników
  • Poziom 14  
    Sory że wtrącę swoje trzy grosze ,ale w tym przypadku obie strony mają racje ,elektrit wiadomo dlaczego ,ale tacy amatorzy jak ja i inni na tym forum też .Jeśli ja prowadząc warsztat naprawiał bym auta za pomocą forum to robił bym to za długo i ucząc się na samochodach ludzi napewno szybko zamiast zyskać bym stracił renome,ALE naprawiając swój samochód lub kolegi traktuje to jak hobby a brak wiedzy w tym temacie próbuje nadrobić korzystając z forum ucząc się i w jakimś stopniu innych.
  • Poziom 20  
    Widzisz dla mnie to ta pompa na samym począdku była zapowietrzona raczej na 100%

    Po przez nie wiedzę i usilne pragnienie naprawy ja sam z pomocą innych tu kolegów nie dało się naprawić tylko na 100% udało się popsuć .

    Naprawa tej pompy w dobrych układach zamyka sie wgranicy 2,5 tyś. złotych. w wrsztacie .

    Tą cenę jaką ci elektrit propponował ma sie nijak do ceny którą zapłacisz w warsztacie . Miałeś dobrą ofertę .:!:

    Tą pompę bardzo szybko się załatwia kręceniem na sucho bez odpowietrzenia aby odpowietrzyć tą pompę to jest specjalna procedura odpowietrzania i wiedz że mało tu kto wie jak zrobić prawidowo

    A TERAZ MASZ BŁĄD MÓWIĄCY POMPA DO NAPRAWY
  • Poziom 16  
    grzegorz1212 napisał:
    ok.spróbuję jednak sam zrobię to zrobie już też siedzę dwa dni ale jakis rezultat widzę błędów vag już nie odczytuje czyli moja praca pomogła a jurto walczę dalej .pozdrawiam wszystkich elektroników


    Na forum obd2 w strefie diesla znajdziesz zdięcie sterownika tej pompy z zaznaczonym elementem o ktorym mowa -może Ci to pomoże.Proponowałbym jednak dogadać się z elektritem.
  • Poziom 11  
    jak cos to kupie całą pompe a nie dam zarobic takim elektronikom takiej kasy to jest nieprawdopodobne żeby brac tyle kasy za naprawę jakiejś małej czastki pompy wtryskowej jeżeli by było w granicach 300 zł to przyznam szczerze że wolał bym zapłacić i miec z głowy no ale 700-1000 zł panowie bez przesady .widze że gorąco sie zrobiło w tym temacie teraz każdy wie co było wadą że samochód zgasł tak??
  • Poziom 16  
    Wyobraż sobie że tak ;poprostu długo tu nie zaglądałem.Dla twojej wiedzy w diagnozowaniu tej pompy dowiedz się co jest na 3 pozycji w grupie 021 odczytu danych sterownika silnika.Gdybyś szukał innego sterownika to sprawdz w grupie 025 typ i wersję oprogramowania.

    W przypadku zakupu innej pompy zastrzeż sobie możliwość zwrotu-bardzo dużo jest uszkodzonych .
  • Poziom 11  
    sprawę elektroniki teraz pozostawiam bo już nie mam błędów tylko jutro odpowietrzam pompe i próbuje odpalać pozdro