Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dziwny przypadek megane pomocy

16 Gru 2006 18:37 1742 9
  • Poziom 11  
    Witam
    Pisałem już o swojej megance (1,6 8 zaworów 1996r. silnik K7M)
    Otóż problem jest następujący:
    Na zimnym silniku próba jazdy na wstecznym kończy się dławieniem i gaśnięciem
    Nadmienię że podczas normalnej jazdy na zimnym silniku potrafi zagasnąć podczas hamowania filtry, świece przewody wymienione
  • Poziom 21  
    Witam
    Powodem tej usterki może być wspomaganie hamulców czyli nieszczelne serwo.Gdy silnik jest zimny podczas hamowania na wskutek dostawania się lewego powietrza mieszanka jest zbyt uboga i silnik zaczyna pracować nierówno i gaśnie.
    Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Sprawdz pompe paliwa wydajnosc i cisnienie mialem kiedys taki dziwny przypadek w 206 1.4 na zakretach i przy hamowaniu gasla na zimnym silniku
  • Poziom 11  
    A co z gaśnięciem na wstecznym może któryś z forumowiczów ma jakiś pomysł wydaje mi się że te dwie sprawy się łączą
  • Poziom 16  
    Sprawdź, czujnik MAP jest na grodzi i przewód podciśnienia, silnik krokowy, czujnik temperatury i powinno chodzić, najlepiej podstaw z drugiego auta
  • Poziom 11  
    czujnik MAP jestem laikiem nie bardzo wiem o co chodzi mogę prosić o konkretniejsze zlokalizowanie ?? Powiem jeszcze że jak silnik jest ciepły to nie ma problemu
  • Poziom 16  
    map jest u góy na grodzi komory silnika, patrząc pod maskę to za silnikiem doprowadzony jest do niego przewód gumowy podciśnienia i złącze elektryczne, jest na nim wytłoczenie GM bo takie stosują też w Oplach
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Nie wiem ale na jedynce idzie do przodu a na wstecznym gaśnie dlatego dałem w tytule "dziwny przypadek"
  • Poziom 11  
    Problem rozwiązany powodem okazał się luźny przewód od alternatora