Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

chrystler voyager se rok 94

vvaldek 20 Gru 2006 11:58 1190 4
  • #1 20 Gru 2006 11:58
    vvaldek
    Poziom 28  

    brak mocy szczegolnie odczuwalne na 4-5 biegu max predkosc na 5 okolo 100 km sonda lambda sprawna . cis paliwa ponad 3 bar cisnienie pompy 6 bar wszystko wydaje sie w porzadku . sprezanie cylindrow srednio powyzej 11 bar potrzebuje opis bledow migowych czy to nie te same co GM opla ?
    dodam jeszcze ze po odkreceniu rury wydechowej od kolektora nic sie nie zmienilo

    0 4
  • #2 20 Gru 2006 12:02
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 20 Gru 2006 12:14
    prezes11
    Poziom 23  

    sprawdz map sensor oraz katalizator
    mam kody ale nie moge tego zrzucic

    0
  • #5 21 Gru 2006 09:49
    vvaldek
    Poziom 28  

    w moim wypadku kody bledoe wywoluje sie trzymajac wcisniety do konca pedal gazu kody to 12 i 55 czyli brak bledow gdy jest silnik jescze nie rozgrzany to idzie lepiej . opornosc czujnika temperatory w temp okolo 80 stopni to okolo 1000 om gdy zastapilem rezystorkiem 300 om zaloczyl sie wentylator czyli chyba sprawny. wczesniej jeszcze przestawilem pasek rozrzadu bo wygladalo na to ze jest przestawiony o 1 zab poza tym ze kreci na luzie do 6000 to nic sie nie zmienilo wczesniej krecil do okolo 5200. napiecie MAP na wolnych okolo 3,5V po zdjeciu rurki okolo 400mV. wloczylem pompe paliwa ma krotko po okolo 15 min nadal pracuje z pelna wydajnoscia.. po odlaczeniu MAP nie da sie jechac bardzo szarpie to samo z cz. przepustnicy

    0
  Szukaj w 5mln produktów