Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat seicento 1.1 s pali się kontrolka od poduszki powietrz.

21 Gru 2006 14:43 10663 5
  • Poziom 9  
    Witam.
    Właśnie dzisiaj znalazłem tą świentą stronkę może mi ktoś pomoże.
    Od pewnego czasu nie gaśnie mi kontrolka od poduszki powietrznej.
    Wiem że system ją wyłączył.
    Jakie oprogramowanie można zastosować żeby to zresetować i jaką wtyczkę, mój komputer posiada jedynie złącze USB. Jeśli ktoś by wiedział skąd mogę ściągnąć taki programik to będę wdzięczny, no i jak wykonać kabelek do podłączenia ewentualnie gdzie można kupić w/w kabelek.
    Jeśli piszę nie w tej grupie to przeraszam jestem tu początkujący.
    Wesołych Świąt.
    pozdrawiam Tomek
  • Poziom 19  
    Sprawdź bezpiecznik poduszki. Kiedyś w Micrze wsadziłem bezpiecznik w gniazdo obok i dokładnie cały czas się świeciła kontrolka.
  • Poziom 26  
    Witam

Jak miga kontrolka od poduszki to jak najszybciej jedz na stację kontroli pojazdów lub w serwisie faita i tam Ci to zrobią. Dzieje się tak jak np. autem jeżdzi się po dziurach i wtedy poduszka się uzbraja i wystarczy lekkie punięcie i poduszka wybucha :D .

Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Kurcze tylko chciałbym sam to zrobić poszukuję nazwy oprogramowania do takiej operacji no i jaka tam jest wtyczka najlepiej schemacik. :) Szczęśliwego Nowego Roku !!!
  • Pomocny post
    Poziom 37  
    Nie wiem co Ci poradzić? Ja miałem kłopot z poduszką (to znacz ciągle świeciła kontrolka) w BMW. Pojechałem do serwisu a tam, wzięli auto na komputer, poczęstowali mnie kawą i stwierdzili, że poduszka do wymiany ale nie mają i trzeba zamówić a przyjdzie za jakieś 2 tygodnie a koszt ok. 2 kzł. Spieszyłem się więc zapłaciłem 170 zł za ekspertyzę i sam wziąłem się za ustalanie miejsca awarii i... okazało się, że przewód od poduszki w wiązce był przecięty.