Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wiertarka Black&Decker 14.4V a ładowarka 8.4V

22 Gru 2006 00:46 11241 3
  • Poziom 1  
    Witam
    Przed opisem mojego problemu chcialbym wyjasnic ze jestem zupelnym laikiem jesli chodzi o elektronike (bedzie to tlumaczyc byc moze "naiwnosc" mojego pytania).

Jakis czas temu zakupilem okazyjnie w jednym sieci sklepow wyprzedazowych wiertarke akumulatorowa firmy Black&Decker model KC 1462F zasilana akumulatorem 14.4V.

Niestety nigdzie nie moglem kupic do niej ladowarki. Tydzien temu wpadla mi do rak ladowarka Black&Decker model A9254 8.4V. I w zwiazku z tym mam pytanie czy ta ladowarka moge ladowac w/w akumulator (juz raz ladowalem akumulator ok 10h ale ciaglej pracy bylo tylko 5 minut)

Czy istnieje mozliwosc "zmontowania" we wlasnym zakresie ladowarki 14.4V?

Bede bardzo wdzieczny za pomoc

Pozdrawiam
    Piotr
    Anglia
  • R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    Post był raportowany.
    Przeniosłem z: Zasilanie układów elektronicznych
  • Poziom 37  
    Jeśli tylko starczy napięcia z transformatora to zmieniając rezystor ograniczający prąd -przerobisz. Jesli nie starczy to przerobisz prostownik na podwajacz i też sie uda. Prąd ładowania ma być około 200mA /zakładam że pojemność wynosi ok.2000mAh/. W każdym razie z tą wiertarą i "polskim patentem" rzucisz Anglię na kolana i napełnisz sakwy po brzegi :)
    Jesli podasz napięcie trafa i fotkę zawartości ładowarki to podam Ci szczegóły
  • Poziom 18  
    Witam