Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Regeneracja parownika LPG Landi 98

22 Gru 2006 13:07 3650 7
  • Poziom 19  
    Ostatnio zregenerowałem parownik.Użyłem do tego oryginalnego zestawu naprawczego(taki miał być).Zaraz po odpaleniu ,byłem szczęśliwy, bo zapalił na gazie ,tak jak dawniej bywało.Problem pojawił się.w momencie nagrzania się silnika-gasł.Dopiero przy maksymalnym wykręceniu śruby regul. naciąg membramy, obroty jałowy były OK.Ale pojawił się problem ze smrodem i nadmiernym spalaniem.Na logikę biorąc,jeśli zimny silnik chodzi na gazie ,to i po nagrzaniu powinien.Wynika z tego że odcinany jest dopływ LPG.
    Jest to instalacja 1 generacji ze śrubą ,bez jakiejkolwiek elektr.
    Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
    Pozdrawiam
  • Poziom 32  
    zregeneruj go jeszcze ,raz ale dobrze
  • Poziom 19  
    Co to znaczy dobrze?
  • Poziom 31  
    to bardzo trudny reduktor,pewnie pomyliłeś podkładki aluminiowe M5 albo ich zapomniałeś.
  • Poziom 32  
    rudiszubert napisał:
    .Na logikę biorąc,jeśli zimny silnik chodzi na gazie ,to i po nagrzaniu powinien.Wynika z tego że odcinany jest dopływ LPG.


    twoja logika błądzi

    Dodano po 1 [minuty]:

    momik12 napisał:
    to bardzo trudny reduktor,


    żart?
  • Poziom 31  
    Wojtekryba-jeśli niechce ci sie pisać dziś nic mądrego to poprostu niepisz nic. .To nie żart dla kogoś kto robi ten red pierwszy raz jest on dość trudny w porównaniu np. do lovato.
  • Poziom 32  
    ja mam szklaną kule może sie uda

    to twoje słowa ( były mądre?)
    poprostu mam dosc bezsensownych pytań
  • Poziom 19  
    Czy moglibyście wytłumaczyć ,na czym polega trudność z tym parownikiem.Według mnie jest ton konstrukcja bardzo prosta.Jeśli się mylę ,to proszę o wyprowadzenie mnie z błędu
    Pozdr.

    Dodano po 1 [godziny] 11 [minuty]:

    No i co? Nic na temat?