Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem opel zafira--błąd EGR-U

dugi21 22 Gru 2006 21:44 15485 11
  • #1 22 Gru 2006 21:44
    dugi21
    Poziom 9  

    witam.mam problem z zafirą z silnikiem y20dth z roku 2003. mianowicie chodzi o błąd 0070(błąd temp. powietrza otoczenia) którego nie moge skasować-silnik pracuje normalnie,
    drugi błąd 0400(błąd EGR-u) da się skasować ale powraca-silnik pracuje w "trybie awaryjnym".
    wyczyściłem kolektor ssący z klapkami bo był "zamulony", po wyciągnięciou EGR-u zawór w nim jest otwarty. nie wiem czy wymieniać EGR(koszta- bez zwrotu),co możecie doradzić??
    z góry dziękuje za odpowiedź
    pozdrawiam marcin

    2 11
  • #2 22 Gru 2006 22:26
    fructon
    Poziom 33  

    niestety raczej bedziesz musiał go wymienic to czesty problem w oplach

    1
  • #3 23 Gru 2006 00:17
    piotrdan
    Poziom 19  

    Tam EGR psuje się żadko, prędzej przepływka siada.

    1
  • #4 23 Gru 2006 00:42
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 19 Sie 2009 22:27
    zusto86
    Poziom 9  

    Powiem ci że mam ten sam problem z moją zafirą 2000 rok. i wymieniłem przepływkę i tak naprawdę to nic nie dało!!! a samochód nadal jakoś dziwnie pracuje przy wkręcaniu się w obroty brakuje mu siły, tak jak by chciał iść a nie może. i sam się nad tym zastanawiam co go może boleć.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Powiem ci że mam ten sam problem z moją zafirą 2000 rok. i wymieniłem przepływkę 380 zł. w plecy i tak naprawdę to nic nie dało!!! a samochód nadal jakoś dziwnie pracuje przy wkręcaniu się w obroty brakuje mu siły, tak jak by chciał iść a nie może. i sam się nad tym zastanawiam co go może boleć.

    0
  • #6 14 Sty 2010 11:39
    mattai
    Poziom 12  

    Moze to problem zacierajacych sie szczek hamulcowych...

    0
  • #7 14 Sty 2010 12:19
    emeryt2
    Poziom 42  

    Matti , Ciebie pogięło , ale w inną stronę ,niż trzeba. Co ma piernik do wiatraka.

    0
  • #8 14 Sty 2010 12:33
    mattai
    Poziom 12  

    Nie sadze zeby mnie pogielo. Okazalo sie w moim autku ze tylne szczeki trzymaly delikatnie tarcze i blokowaly zmiennie na tyle ze auto nie zbieralo sie i silnik zachowywal sie bardzo dziwnie.
    To ze CHECK pojawial sie , tracil moc w niepodziewnaych momentach itp...to inna sprawa, bo wszystko bylo sprawdzone i nie bylo bledow.

    Wpadlem do mechanika , a po zdjeciu kol okazalo ze ze szczeki robia niespodzianki.
    Warto to sprawdzic.
    Co do samego silnika to moze byc kilka rzeczy. Niestety najpierw trzeba bledy zczytac. Nawet charakterystyki zdjac.

    2
  • #9 14 Sty 2010 12:49
    emeryt2
    Poziom 42  

    Błąd 400 , a datę też czytałeś?

    2
  • #10 14 Sty 2010 16:56
    bartez844
    Poziom 20  

    do wymiany egr jezeli usterka występoje cały czas to niema co sie bawic

    2
  • #11 14 Sty 2010 19:27
    edward.iskra
    Użytkownik obserwowany

    Blad 0400 to nie tylko egr uszkodzenie wiąże się z całym podciśnieniem tj.zaworki ,wacum łącznie ze sterowaniem turbiny a jeszcze pomierz ile bar daje powyżej 2000 obr

    1
  • #12 14 Sty 2010 20:21
    emeryt2
    Poziom 42  

    Chłopy , spoko , przecież gość to od sierpnia naprawił! Czytajcie!

    2
  Szukaj w 5mln produktów