Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

sieć => hasło? Połączenie komputerów? Dostęp do plików.

25 Gru 2006 10:54 2918 23
  • Poziom 12  
    witam,
    mam pytanie:
    jesli mam Liveboxa podlaczonego pod USB a moja siostra ma ten taki odbiornik Wi-Fi podlaczony w drugim kompie to czy da rade jakos polaczyc nasze oba kompy?? znaczy czy moge sobie wejsc na jej dysk i cos sciagnac albo czy mozemy grac w jakies gry itp?? ona ma win98 a ja xp.
    pozdrawiam
  • Poziom 12  
    to wtedy jeden komp musialby i tak byc na usb a drugi na RJ-45. ale ten drugi musi być na ten adapter USB Wi-Fi bo jest z jakies 7 metrow oddalony a kasy na kabel usb o takeij dlugosci nie ma:(
    czyli jeden jest na adapter a drugi na zwykle USB.(bo nawet nie mam wejścia w kompach na etn kabel Ethernet)

(dodam że jestem zielony jeśli chodzi o sieć)
  • Poziom 10  
    no Turbo.winyl

ja tak cos kiedys slyszalem ale nie wiem czy dobrze ze nie da sie podlaczyc kompow w sieci za pomoca tego adaptera Wi-Fi i kabla usb do drugiego ompa a dodatkowo jak masz jeszcze dwa ruzne systemy a w win 98 ten adapter to juz chyba calkiem nie da rady:( ale dokladnie ne wiem conieco obilo mi sie o uszy a widze ze nikt nie Ci nie pomaga to chcialem Ci odpowiedziec. pozdro
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie ma znaczenia w jaki sposób komputery są podłączone do Livebox'a.

Zawsze między nimi jest możliwa transmisja.

Wystarczy tylko ustawić taką samą grupę roboczą, unikalne nazwy i udostępnić jakiś zasób (dysk/katalog).

Przy Windows XP przyda się włączyć konto gość i sprawdzić ustawienia firewall'a.
  • Poziom 12  
    czyli się da:) to dobrze:)

Mbo