Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Motorek Ogar 205 z czeskim silnikiem lub Jawa 50 Mustang ?

kam223 02 Cze 2008 17:57 22689 77
  • #61
    kamil_Ziomek
    Poziom 20  
    Po prostu weź ten kabel co wychodzi z silnika od cewkę świetlnych podłącz do żarówki przez jakiś włącznik a masę żarówki na ramę i powinno być.

    Ja znam gościa co robił takiemu co go nie lubi i niby oddał mu wał do regeneracji a wziął nagrzał go palnikiem i wwalił młotkiem a kasę wziął za regenerację. W skutku pozbył się 200zł i pojeździł miesiąc he he
  • Sklep HeluKabel
  • #62
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • Sklep HeluKabel
  • #63
    kamil_Ziomek
    Poziom 20  
    żarówka i podpinaj ale jeden będzie od światła drugi od zapłonu trzeci od ładowania. Weź żarówkę i sprawdzaj. Albo rozkręć i zobacz co od czego idzie.
  • #64
    michgur
    Poziom 17  
    Najlepiej to wywal rometowską instalacje i zastąp ją simsonowską. W internecie napewno znajdziesz schemat tej instalacji. Jak ją sobie zrobisz od nowa to przynajmniej będziesz wiedział z czym masz do czynienia, i napewno to sobie ładniej zrobisz niż fabrycznie :) Pozwodzenia!
  • #65
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #66
    michgur
    Poziom 17  
    A to łaski bez! Jak będziesz mieć schemat to już sobie sam to wszystko zrobisz. Instalacja rometowska jest duzo prostrza ale za to nie ma tylu bajerów co simsonowska.
  • #67
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #68
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #69
    kamil_Ziomek
    Poziom 20  
    Koło magnesowe raczej Ci nie spasuje ponieważ jest inny stożek (troszkę grubszy ) ale nigdy nie próbowałem. A masz w ogóle ten od simsona??
  • #70
    hos7433
    Poziom 22  
    Z tego co pamiętam Ogar 205 miał silnik prod. Dezamet (polski), Ogar 200A silnik Jawa (czeski). Jeździłem przed laty na jednym i drugim modelu. Najwięcej na 200A. Moje główne zastrzeżenia:
    - zbyt słabe ogumienie (opona tylnego koła regularnie pękała po obręczy),
    - brak konkretnej osłony na łańcuch napędowy (błoto z tylnego koła spada prosto na łańcuch),
    - słabe sprężyny wszystkich amortyzatorów.
    - całość konstrukcji jest zbyt delikatna do masy motoroweru ok 70 kg.
    - stopki urwały się w pierwszych dniach eksploatacji.
    - paliwożerny silnik 3÷3,5 l/100km.
    Proponowałbym coś nowszego, albo coś solidniejszego, np. Simson Enduro.
    P.S.
    Sorry DJ Volt. Uwaga tyczyła się autora tematu i treści tytułu. Zmieniłem treść postu.
  • #71
    DJ Volt
    Poziom 25  
    Do kolegi powyżej: właśnie dlatego napisałem "jeśli rzeczywiście", bo ciężko jest do ramy Ogara 205 wcisnąć silniczek z jawy/ogara 200 w miejsce oryginalnego Dezameta, ale zdarzają się tacy spryciarze.
  • #72
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #73
    DJ Volt
    Poziom 25  
    kamilsz_lk napisał:


    Ogar 200 ma czeski silnik jawki 50 Mustang.
    Ogar 205 ma polski silnik dezamet.


    Już do tego "doszliśmy" :).
  • #74
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #75
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #76
    michallres
    Poziom 9  
    jawa 50 to fajny motur do czasu gdy psuje ci sie elektrtka zapłon to jesst do bani właśnie kupiłem jawe 50 mustang z1972roku zrobiłem generalke chodzi aż do czsu.brak iskry wyrombane resory.właśnie dziśaj chce ją sprzedac za 200zł bez papierów mam tez rometa 205 z silnikiem polskim w częsciach tez na sprzedaz lub te dwa motory zamienie na jawe skuter z papierami.Bardzo polecam ten motur jest super duże spalanie ale sie opłaca bo 85K/M sobie pomyka mam tez rometa kadeta ten motur tez polecam 3000km przejechane pez awari są nawet plomby na silniku
  • #77
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #78
    pawelek199090
    Poziom 11  
    ta przecież oba motory maja taki sam silnik (Ogar 205 i Jawka 50 ) to jest chyba to samo !!