Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seagate Baracuda 160GB (8mb cache) SATA przestał działać!

zxczxc 26 Gru 2006 20:53 2782 17
  • #1 26 Gru 2006 20:53
    zxczxc
    Poziom 10  

    no to od poczatku...
    1. dysk mam ponad rok
    2. wszystko działalł do czasu kiedy otworzylem gg od znajomej tam byl link z interii do jakiejs wrozby..nie wahając sie kliknąłem( bo byl pewny) ale weidziałem ze moze IExplorer sie wlaczyc zamiast Firefoxa.
    3. Wyskoczył bezpiecznik-porgram zabezpiczający gg..nie cztalem bo myslalem że link jest ok...a tu nagle...
    4. Restart kompa-pomyslalem ze to jakis żart, ale nie ...
    5. W awaryjnym system sie nie uruchomil..ani nic nie dzialalo wiec przywrocilem ghostem.exe partycje...ale podczas przywracania sie zaciął!
    6. Mysle no to ladnie... Format, Fdisk,Pqmagic niby cos pomogl na poczatku ale
    w Pqmagiqu wykryło różne bledy wlacznie z bad sektorami...
    7. Pozniej jakos udalo mi sie przywrocic Win XP z kopia Ghosta, ale bledy nadal byly...
    8. A teraz zamierzalem skanowac dysk programami od bad sektorow wiec postanowilem zformatować go (bo pod pqmagicem lipnie go widzial) podczas instalacji win Xp i skaskowałem wszystkie partycje...az sie zacial po usunieciu ostatniej partycji...i po 5 min nic nie robienia nacisnalem przycisk jakis i niebieski ekran wyskoczyl...
    9. RESTART twardy mu dalem i juz nic nie podzialalo podczas instalacji xp z cd ciemny ekran jest , monitor się nie wylancza i niby dysk pracuje, i nic sie nie dzieje... Fdisk nie moge wlaczyć,PQmagica...kompletnie nic...
    10. Nie moge stworzyc nowych partycji ani nic z nim zrobic, a widzi go w biosie...ale kicha
    :cry:

    0 17
  • #2 26 Gru 2006 21:05
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 26 Gru 2006 21:21
    zxczxc
    Poziom 10  

    ale jak go uruchomić?

    0
  • #4 26 Gru 2006 21:31
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 26 Gru 2006 23:35
    zxczxc
    Poziom 10  

    o hdd regeneratorze a mam pqmagic8..ale nie moge wejść na dysk!

    0
  • #6 27 Gru 2006 00:09
    jankolo
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Kolego zxczxc, kolega niespecjalnie się przejął zwróconą mu uwagą. W związku z tym karzę kolegę ostrzeżeniem. Nie zdejmuje to z kolegi obowiązku poprawienia błędów w swoich postach.

    0
  • #7 27 Gru 2006 08:19
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 28 Gru 2006 17:33
    zxczxc
    Poziom 10  

    Nie mogę włączyć instalacji Win xp, pqagic też nie, fdisk też wogóle nie mogę wejść na dysk

    0
  • #9 28 Gru 2006 17:40
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #10 29 Gru 2006 18:13
    zxczxc
    Poziom 10  

    bios go widzi, nie mogę włączyć nic... instalacja z cd xpeka sie zacina zaraz po wystartowaniu- ciemny ekran dysk-dioda sie świeci cały czas i nic. Instalacja 98 z cd też to samo, żadna dyskietka startowa nie działa, ani dyskietka zrobiona w hdd regenratorze nic, ale kompletnie nic nie mogę zrobić

    0
  • #13 30 Gru 2006 15:51
    bubu321
    Poziom 24  

    ciekawe jak hdd regenerator, fdisk i co tam jeszcze było podawane moze widzieć dysk SATA, jako dysk legacy.
    poczekam na tego hiren boot cd i narzedzia do dysku.
    chyba wazne jest aby odpowiadać na poprzdnio zadane pytania bo tak to sie cos robi ala harmider informacyjny.

    0
  • #14 02 Sty 2007 22:03
    zxczxc
    Poziom 10  

    tak jak myślałem nie pomogła płyta boot84 ... Jeszcze raz napisze : Po rozruchu z cd i po wyborze 2.cd<- cimny ekran i w lewym rogu tylko miga _ , dioda świeci i nic nie mogę zrobić

    0
  • #15 03 Sty 2007 17:25
    bubu321
    Poziom 24  

    No i dlatego preferuję terminal dyskowy.
    Podłaczamy pod ten dysk, czy XP pracuje czy nie i patrzymy na logi tego dysku.
    Może tak podłaczyć ten dysk do innego komputera i zobaczyć victoria 4.2 API co się z nim dzieje?

    link do victorii:
    Nazwa: VCR42.exe

    0
  • #16 05 Sty 2007 02:05
    mnementh
    Poziom 13  

    Mógłbyś spróbować kupić samą mechanikę tego dysku. Elektronika zapewne jest sprawna.
    Niestety z pustego i Salomon nie naleje. Jak się zepsuł to trzeba to obejść jakoś.

    0
  • #17 05 Sty 2007 16:38
    Samarytanin25
    Poziom 10  

    Witam wszystkich

    Moja rada:

    Nie baw się z tym za wiele, "WDCLEAR" to jest programik do LF(często wita u mnie na serwisie) odpalasz go z dos-a, wywala większość BS (fizycznych i programowych) wiadomo stracisz wszystkie dane z dysku.
    Jeżeli program w czasie LF wywali Ci błędy to masz dysk do wymiany.

    Pozdrawiam

    0
  • #18 05 Sty 2007 21:22
    zxczxc
    Poziom 10  

    nie ma szans Próbowałem uruchomić dyskietkę startowa i czyta,czyta i to samo imny ekran i w lewym rogu tylko miga _ , dioda świeci i nic nie mogę zrobić

    wię nie maa mowy o wdcler
    Oddam go na gwarancje może wszystko bedzie ok i producent mi da nowy..;-(

    0