logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Xerox 5616 - czy warto naprawiać? Ocena jakości kopii i opłacalność naprawy

nefarious 27 Gru 2006 01:28 1869 19
REKLAMA
  • #1 3373342
    nefarious
    Poziom 11  
    Witam,

rozpocznijmy, od tego: wkopałem się w ksero xerox 5616 (tani zakup z allegro) i teraz zastanawiam się nad opłacalnością jego naprawy. (ksero ma być dla mnie, a jestem tylko biednym studentem)

Wysyłam dwa linki, górny z nich to skan strony, zrobionej jako jednej z pierwszej zaraz po włączeniu ksera, poniżej skan strony, już po paru stronach. Proszę zobaczcie te dwa skany i oceńcie czy są szanse na naprawę w postaci pożądnego czyszczenia optyki, elektrod itd, czy też od razu zakładać wymianę bębna?(jeśli tak, to obawiam się nad opłacalnością naprawy)

http://nefar.fm.interia.pl/str1.jpg
    http://nefar.fm.interia.pl/str2.jpg

Jest to dopiero drugie naprawiane przez ze mnie ksero, ale tutaj kopie są fatalne, w porównaniu do mojej pierwszej przygody. Pozatym właściwie mało co oprócz elektroniki działa prawidłowo w tym kserze, ale to inna kwestia, dlatego właśnie zastanawiam się nad zasadnością naprawy tego sprzętu. Ach zapomniałem dodać, że ksero ma na karku ok 200 tys kopi.

Z góry wielce dziękuję za odpowiedź

P.S. Ma ktoś może serwisówkę do tego modelu (nawet jeśli będzie po rosyjsku).
  • REKLAMA
  • #2 3373396
    Wywial
    Poziom 17  
    Ocena: 15
    Sadzac po jakosci kopi to napewno beben a nie wiadomo czy wywolywaczka tez nie jest padnieta. Sama konserwacja nie wiele tu pomoze.
    Pozdawiam.
  • #3 3373552
    ABLublin
    Specjalista - kserokopiarki
    Ocena: 447
    bębna nie czepiałbym się w tej maszynie jest bęben selenowy
    po pierwsze maszynę trzeba konserwacji (takiej fachowej)