Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Budowa subwoofera - szukam porad

19 Wrz 2005 18:23 1602 18
  • Poziom 10  
    Witam
    Jestem w tej dziedzinie laikiem, ale chce zbudować własną skrzynię, od czego zacząć:):)??? Powiedzmy, że znam się na stolarce i elektryce. Kwestię akustyki mam lekko opanowaną, a elektronikę na podstawowym poziomie jako informatyk;) Skrzynię złożyć łatwo, znając potrzeby głośnika (są jakieś programy ale jeszcze nie próbowałem;) ) najbardziej interesuje mnie kwestia wzmacniacza. Ogólnie... jak zbódować aktywną krzynię i skąd brać schematy:)
    Z góry dzięki dla hojnych edukacyjnie ..;)
    Pozdrawiam
    coob
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 28  
    Witam

To ma byc konstrukcja do samochodu czy domu?

Pozdr
  • Poziom 10  
    Do samochodu. Corolla hatchback dokładnie.
  • Poziom 28  
    Co do strony akustycznej to polecam link DiyAudio.pl .

Jesli chodzi o wzmacniacz to o jakiej mocy rozmawiamy...?
    Tzn czy posiadzasz juz jakis glosnik?
  • Poziom 10  
    właśnie nie mam żadnego. pewnie łatwiej by było jakbym coś miał, więc ustalmy że ma to być jakiś tani prosty głośnik koło 20 cm średnicy (www.elektroland.com.pl/product_info.php/cPath/53_54_123/products_id/532) może coś takiego.
  • Poziom 28  
    Eh nie polecam tego glosniczka, nie ta firma to jest jakies badziewie.

Jelsi chesz miec cos pewnego i niedrogiego to w takim wypadku cos z oferty STXa... np: http://www.stx.pl/index.php?vMenu=2&vMenuItem=0&vSubPage=365

Jest to nowosc w tej firmie i model specjalnie dedykowany do auta :). Do tej ceny trzeba doliczyc koszt przesylki ok 25zl.

Do tegop oczywiscie wzmacniacz musi byc no i zeby zaspokoic ten glosnik to o dosc sporej mocy ponad 200WRMS. Trzeba juz wtedy bdowac do zasilania takiego wzmacniacz odpowiednie zasilanie czyli przetwornice napiecia.