Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW 525 tds falujące obroty

27 Gru 2006 21:08 5023 6
  • Poziom 12  
    Witam,
    wymienilem ostatnio czujnik wolnych obrotów, bo silnik sie kręcił cały czas 1000 obr/min na biegu jałowym, i obroty sie poprawiły - ok. 600-700 na biegu jałowym. Problem pojawia sie gdy włącze więcej odbiorników prądu np. światła drogowe+wentylator+ogrzewanie tylnej szyby+cokolwiek jeszcze. Obroty silnika zaczynają falować 500---700---500---700---500 i tak aż wyłącze wszystkie odbiorniki (mogę ew. zostawić światła mijania). W czasie jazdy (na wyższych obrotach) wszystko jest ok. Dodam że starym czujnikiem wolnych obrotów (gdy wreszcie zaskoczył) sytuacja była identyczna.
    Co to może być?
    BMW 525 tds 143 KM 1993r
    Łukasz Dolega
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Nie wiem. Tak mi powiedzieli w warsztacie. Miałem zawysokie obroty więc wymienili jakiś czujnik (podobno wolnych obrotów) i obroty spadły do takich jakie mają być. Problem jest z tym cholernym falowaniem, bo się silnik trzęsie i przepalają się żaróweczki od podświetlenia deski rozdzielczej...
  • Poziom 31  
    NA moje to kończy ci się głowica pompy wtryskowej, ale to tylko przypuszczenia.
    Ćwiczyłem temat rok temu
  • Poziom 12  
    co ma głowica pompy wtryskowej do falujących obrotów przy zwiększonym poborze prądu???
  • Poziom 17  
    czujnik wolnych obrotów tez mi sie podoba ,fajna nazwa tylko co to jest pierszo słysze .A głowica ma wpływ na obroty i trzesienie silnika a zwłaszcza jej umiejetne ustawienie.
    moze przyczyna jest czujnik położenia nastawnika dawki
  • Poziom 18  
    Ja tez bym stawiał na nastawnik albo cos innego w pompie a o takim czujniku w tym aucie tez nie słyszałem