Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

polonez co pół roku wymiana modułu

zue 27 Gru 2006 22:33 1751 16
  • #1 27 Gru 2006 22:33
    zue
    Poziom 12  

    Witam jak w temacie ,teść ma poloneza i co pół roku wymienia moduł zapłonu nie jest to normalne , co może być przyczyną?Mechanicy do których jeżdzi twierdzą że się to spotyka i wymieniają nie dochodząc dlaczego.

    0 16
  • #2 27 Gru 2006 22:38
    andrend
    Poziom 26  

    Moduł jest cały czas zasilany i przez to się psuje.

    0
  • #3 27 Gru 2006 22:40
    Tomasz008
    Poziom 19  

    niestety ale produkują badziewia

    0
  • #4 27 Gru 2006 22:41
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 27 Gru 2006 22:47
    Tomasz008
    Poziom 19  

    nie ma co Panowie oszczędzać....jak jest możliwość kupienia droższego to nie ma co się zastanawiać. Chyba że kolego zue chcesz wymieniać co pół roku te moduły na nowe

    0
  • #6 28 Gru 2006 11:37
    viper555
    spec od auto-elektro

    Nie napisałeś co psuje te moduły. Co spotkałem to zawsze padnięta jest jedna połowa dlatego zawsze wymieniam razem z cewką.P

    0
  • #7 28 Gru 2006 14:01
    Albercik 321
    Poziom 25  

    To,że produkuja badzieiwe to racja.Ale nie jest panowie normalne to,ze wymiana następuje co pół roku.Bez przesady.Ja miałem 6 Polonezów z modułami(począwszy od tego w którym nie z tyłu tej bocznej szybki i światła z przodu były prostokatne) jeździłem nimi dość dużo i w żadnym nie padł mi moduł.Przyczyna tego może być np. przegrzewanie się modułu.Może jest on blisko parownika gazu(kolega nie napisał czy ma gaz),może są zaśniedziałe styki na gniazdach,co powoduje nadmierny opór,może być zła jakość instalacji,luźny jakiś kabelek,który od czasu do czasu na wybojach czy dziurach dotyka masy powodując krótkotrwałe,niezauważalne zwarcie.Wina może leżec równiez po stronie rozdzielacza(kabelek,styki,wilgotność itp).Napewno powodem jest jakieś krótkotrwałe zwarcie.Proponuję przemierzyć dokładnie wszystkie obwody związane z układem zapłonowym.

    0
  • #8 28 Gru 2006 15:56
    zue
    Poziom 12  

    Tak, ten polonez jest z gazem za pierwszym razem była wymieniona cewka , co do jakości połączeń to sprawdzę jak będę u teścia i doradze zakup oryginału.

    0
  • #9 28 Gru 2006 16:03
    Albercik 321
    Poziom 25  

    Skoro jest w nim gaz,to czy czasami parownik i przewody z płynem chłodniczym do parownika nie są koło modułu?

    0
  • #10 28 Gru 2006 16:21
    HONDAS
    Użytkownik obserwowany

    ja mialem poloneza przez pięć lat eksploatowany codziennie i na dlugich trasach ale mnie sie to przez ten czas nie popsulo jedynie raz padla cewka w aparacie zaplonowym o tyle przykre to bylo ze zdrzylo sie za granica tyle ze samochód byl bez instalacji gazowej

    0
  • #11 28 Gru 2006 17:40
    jjanusz
    Poziom 17  

    a może ładowanie za duże lub nadwozie nie ma czsami masy

    0
  • #12 28 Gru 2006 19:32
    andrzej1982
    Poziom 17  

    Mnie padł moduł przez brak masy.

    0
  • #13 28 Gru 2006 21:49
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #14 29 Gru 2006 11:45
    momik12
    Poziom 31  

    w gazniku z reguły pada stopień mocy.

    0
  • #15 12 Lut 2007 16:27
    rysiu5555
    Poziom 11  

    po czym poznać że cewka w aparacie zapłonowym jest walnięta mie przy zapalaniun chwyta a zapalic nie chce do skończenia akumulatora modół cewka Wysokiego zmieniona kabelki z modółu do kopułki też co jescze moze byc bo iskry brak a cewka do kopółki 50zł nie bagatela i czy ciężko ją wymienić.

    0
  • #16 13 Lut 2007 22:31
    rysiu5555
    Poziom 11  

    Temat się rozwiązał autko pali cewka w kopułce nie ma 800 om jak to piszą w książkach tylko 1,6 Kilooma zmierzyłem w sklepie .U mnie dotykał koniec cewki w kopułce do masy (magnesu stojącego- jest jeszcze wirujący), na cewce WN po stronie pierwotnej powinno być około 2,6V jest to też zasilanie modułu-podczas pracy silnika dotykając woltomierzem do cewki strona pierwotna początek i koniec. Jak do tej pory nic z forum konkretnego sie nie dowiedziałem do wszystkiego dochodze sam wiec nie mam najlepszego zdania o tego typu dzialalności jak forum

    0
  • #17 14 Lut 2007 08:57
    viper555
    spec od auto-elektro

    Więc kolego jak zadałeś pytanie taką dostałeś odpowiedż bo ja dopiero się dowiedziałem z twojego ostatniego postu że masz to najzwyklejszy układ gaźnikowy z elektronicznym zapłonem a myślałem że chodzi o układ wtryskowy, zresztą kolega elektrit wcześniej się zorientował że nie wiadomo o co chodzi. Więc na drugi raz nie krytykuj, a jeżeli uważsz że każdą usterkę można wykryć na odległość to przejdź na forum do wykrywania zjawisk paranormalnych.P

    0