Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

SUB MIVOC I WIEZA PANASONIC ??? JAK TO PODLACZYC ???

Prze-m-ek 28 Dec 2006 16:08 1572 9
Bosch
    Prze-m-ek
    Level 10  
    WITAM

Jestem prawie ze zielony w tej calej elektronice ale chcialbym podlaczyc do wiezy panasonica SC-PM91D jakiegos suba zeby dodac troche bassu, znalazlem na allegro mivoc dsx 8500 http://www.allegro.pl/item150258107_subwoofer_hifi_w_drewnianej_obudowie_mdf_165mm.html
    jednak nie wiem czy to w ogole da rade podlaczyc, w wiezy jest wyjscie subwoofer out, ale na jednego chincha(chyba), a na zdjeciach w opisie aukcji widac ze musza byc 2 kable, wiec nie wiem? a do tego jak jest roznica miedzy pasywnym a aktywnym, w instrukcji do tej wiezy znalazlem ze sub powinnien byc aktywny, czyli pasywny nie bedzie dzialal i wszystko ma byc spiete kablem audio, duzo to tam nie napisali, dlatego moze ktos z elektrody bedzie w stanie mi pomoc...
  • Bosch
    wiezlak
    Level 35  
    To subwoofer pasywny, powinieneś mieć do niego osobny wzmacniacz. W wieży masz niskopoziomowe (nie wzmocnione) wyjście na subwoofer aktywny.
  • Bosch
    Prze-m-ek
    Level 10  
    aha no to juz mniej wiecej rozumiem, a ile by kosztowal taki wzmacniacz, zeby podlaczyc tego mivoca, w ogole ten sub jest cos warty czy lepiej dolozac troche i kupic jakiegos aktywnego?
    wiezlak
    Level 35