Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Computer ControlsComputer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

schemat i plytka w eagle

01 Sty 2007 14:27 4853 22
  • Poziom 10  
    Mam problem z projektem przekaźnika czasowego na procku 8051. Mianowicie jestem zieloniutki w projektowaniu płytki a co za tym idzie z obsługą eagle. Oczywiście zacząłem studiować tutorial do eagle ale połowy elementów nie wiem w jakich bibliotekach szukać a jak już znajdę to elementy mają po kilkanaście różnych obudów i nie wiem którą wybrać. Daje mi to podstawy sądzić, że nawet jeśli bym zrobił w eagle schemat płytki to kilka rzeczy byłoby źle i po wytrawieniu i zlutowaniu poszłoby wszystko w kosz.... gdyby ktoś był zainteresowany pomocą proszę o info na prv i uzgodnilibyśmy wszystkie warunki.

P.S. Daje schemat 1/2 układu (druga płytka z interfejsem będzie podłączona do pierwszej szufladowo). Z góry wielkie dzięki za pomoc. Aha w mądrej książce o prockach serii 8051 wyczytałem, że reset układu realizujemy przez 1k i 30uF (w układzie mam 100k i 33nF więc nie wiem czy nie ma tam gafy)...

https://obrazki.elektroda.pl/13_1167657641.jpg
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Poziom 39  
    Witam
    Najpierw, powinieneś przynajmniej dowiedzieć się lub kupić potrzebne elementy, a wtedy nie miałbyś dylematu jakie elementy biblioteczne zastosować, gdyż wybór niewłaściwego typu obudowy skutkowałby tym, że cały projekt można by od razu wyrzucić do kosza. Takie zastosowanie rezystora i kondensatora może mieć wpływ na reset układu (zbyt mały prąd), chociaż stała czasowa została zachowana (ok. 3msek).
    Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    w jakich nazwach bibliotek w eagle znajdę:
    1. CON1,CON2 - ARK2 (3.5mm)
    2. kwarc
    3. przekaźnik 12V np. FRS1B-S lub podobny

oraz w jaki sposób robi się to "sumowanie ścieżek" które wychodzą z procka i idą do goldpinów.
  • Computer ControlsComputer Controls