Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MERCEDES klasy A CZ z pilota DOBÓR ALARMU 2001 1,7cdi

Pioro33 02 Sty 2007 22:49 4639 12
  • #1 02 Sty 2007 22:49
    Pioro33
    Poziom 19  

    Witam!
    Jaki alarm zastosować w mercedesie klasy A w którym jest centralny zamek wyzwalany pilotem w kluczyku... zależy mi na tym żeby alarm miał chyba tkz. homologacje na AUTO CASCO proszę o pomoc pozdrawiam

    byłoby miło gdyby można było umieścić płytkę pilota alarmu w kluczyku mercedesa typu scyzoryk ale nie jest to konieczne wystraczy żeby to był dobry alarm do AUTO CASCO w rosądnej cenie a dodatkowy pilot to żaden problem

    0 12
  • #3 03 Sty 2007 18:31
    Pioro33
    Poziom 19  

    witam
    tak myślę że seo to dobry wybór
    a posiada ktoś może opis instalacji mercedesa do wpięcia się z alarmem bedę bardzo wdzieczny szukałem i na elektrodzie nie ma dziękuję pozdrawiam

    0
  • Pomocny post
    #4 03 Sty 2007 18:50
    xwit
    Poziom 33  

    Arkadiuszu do alarmu dostajesz rozpiskę do konkretnego autka.Z Ząbek do Warszawy masz nie daleko a tam jest Conda.Oni tym handlują i się znają dobrze na rzeczy.Więc tylko wejdź na www.conda.pl i tam znajdziesz wszystkie potrzebne info.Jest tam adres i mailik więc nie widzę problemu.

    0
  • Pomocny post
    #5 04 Sty 2007 08:12
    antena
    Poziom 20  

    Wysłałem opisy na pw

    0
  • #6 05 Sty 2007 07:18
    Pioro33
    Poziom 19  

    dziękuję serdecznie za opis ale jednak wybór alarmu padł na alarm z pilotem i chciałbym prosić o pomoc w podłączeniu innych kabelków gdyz w tych opisach nie ma gdzie np czujniki drzwi podłączyć centralny zamek (i tak w ogóle czym wyzwalany jest CZ plusami czy minusami) jakby Pan miał taki pełny opis podłączenia bardzo bym prosił o jego przedstawienie dziekuje i pozdrawiam serdecznie

    0
  • #8 05 Sty 2007 22:35
    Pioro33
    Poziom 19  

    witam
    podczas podłączania alarmu zauważyłem że z drzwi mercedesa od strony pasażera nie wychodzą żadne przewody koloru czarnego i niebieskiego do sterowania CZ czy ktoś może mi pomóc jakie to powinny być przewody gdzie się wpiąć podam może nareszcie więcej dany MERCEDES A silnik 1,7 cdi rok 2001 mam też problem z podłączeniem czujników krańcowych drzwi (sprawdzałem wszystkie brązowo kolorowe i zadeń nie pasuje), proszę o pomoc w podłączeniu CZ i czujników w drzwiach dziękuję i pozdrawiam serdecznie

    0
  • Pomocny post
    #9 05 Sty 2007 22:57
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    Nie wychodzą, bo masz już ten nowszy model, zamek podpinasz za przyciskiem na konsoli do przewodu zielono-niebieskiego, krańcówki podłapiesz każdą z osobna pod licznikiem, musisz najpierw odkręcić dwie śrubki z tej listwy maskującej nad kolumną i wyszarpać ją, potem będą dwie śrubki trzymające daszek i wysuwasz go do siebie. Jeżeli nie ma śrub, to jest jeszcze jeden rodzaj mocowania daszka licznika, trzeba w szczeliny łączące go z deską włożyć plaskowniczki i wycisnąć go z zatrzasków ciągnąc do siebie. Pod licznikiem znajdziesz krańcówki na: brązowo-zielony, brązowo-biały przody i brązowo żółty tył+bagażnik, masz tam też kierunki na czarno-biały, czarno-żółty, czarno-zielony, czarno-fioletowy, czarno-biało-niebieski i czarno-zielony. Odcinasz bez pier.... się gruby różowo-czerwony po stacyjce, łapiąc go poniżej licznika, lub przy bezpiecznikach w komorze akumulatora-pod nogami pasażera, nie kręci nawet wtedy rozrusznik.

    Dodano po 6 [minuty]:

    Zamek prawdopodobnie, ale tego nie robiłem wysterujesz też dwoma masami wewnątrz pompy przy przekaźnikach, pompa jest w bagażniku.

    1
  • #10 06 Sty 2007 07:52
    Pioro33
    Poziom 19  

    ok pięknie dziekuję i jeszcze jedno jeśli chodzi o krańcówki to trzeba je separować diodami jeśli mam jedno wyjście z alarmu na krańcówki (nie jest to seo) jeżeli tak to proszę o mały schemacik, a co do tego CZ to rozcinam ten przewód zielono niebieski i podaje impulsy na niego tak... dziekuję pozdrawiam serdecznie

    0
  • #12 07 Sty 2007 00:03
    Pioro33
    Poziom 19  

    ok a czym grozi nie odseparowanie krańcówek jaki to może mieć wpływ bardzo istotny... mogę to pominąć... i jakimi diodami najlepiej to zrobić (proszę o symbol)

    i mam jeszcze jeden problem podłączyłem CZ i czasami mam sytuacje że jak zamykam pilotem to CZ się otwiera a jak otwieram pilotem to CZ sie zamyka dzieje się to wtedy jak pomieszają mu się impulsy z fabrycznego pilota i alarmu jak się otworzy któreś z drzwi coś mu się miesza może jakiś pomysł jak to rozwiązać po prostu jest okres że jest dobrze i jak się otworzy jakieś drzwi nie w tym momencie co potrzeba to się gubi i jest na odwrót dziękuję i pozdrawiam serdecznie

    0
  • #13 07 Sty 2007 08:53
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    Odseparuj, to tylko parę diodek 1A, a przy tym podłączeniu zamka jest możliwość rozsynchronizowania cyklu, możesz podpiąć się wewnątrz pompy pod przekaźniki, albo możesz sprawdzić w kostkach przy samej pompie, czy zamek nie reaguje na masę w jakiejś z kostek na np. tylko otwierając lub zamykając, wtedy jeden z przewodów z alarmu podłączysz pod klawisz a drugi przy pompie i praktycznie wyeliminujesz rozsynchronizowanie.

    0
  Szukaj w 5mln produktów